ترابیان: ملی پوشان فوتسال در بازیهای تدارکاتی محک جدی می خورند

ترابیان: ملی پوشان فوتسال در بازیهای تدارکاتی محک جدی می خورند

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: تیم های ملی فوتسال و فوتبال ساحلی با حضور در مسابقاتی که پیش رو دارند، باعث می شوند تا با آمادگی بالایی در میادین مهم جهانی حضور یابند.

به گزارش کاپ، عباس ترابیان- رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت چهارجانبه تایلند گفت: این تیم سه بازی بسیار خوب و مفید با قرقیزستان، ژاپن و تایلند برگزار می کند. تیم های فوق در سطح آسیا حریفان بسیار خوبی هستند و رقابت با این تیم ها می تواند به اوج آمادگی بازیکنان و کسب تجربه کمک کند. ضمن اینکه کادر فنی نیز می تواند با پی بردن به وضعیت بازیکنان ونقاط ضعف و قوت آنها برنامه ریزی های دقیقی برای بازیهای جام جهانی کلمبیا داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: در واقع کادر فنی تیم های ملی در تورنمنت های مختلف بازیکنان خود را ارزیابی می کنند و در نهایت با انتخاب بهترین ها برای حضور در جام جهانی، به مصاف حریفان سرسخت خود می روند. تیم ملی فوتسال در کلمبیا کار راحتی را ندارد و باید تلاش کند تا عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد.

رئیس کمیته فنی و  توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره حضور تیم ملی فوتبال ساحلی در جام ببین قاره ای 2016 که به میزبانی چین برگزار می شود گفت: ملی پوشان تمرینات خود را برای حضور در این مسابقات پشت سر گذاشته اند و شب گذشته تهران را به مقصد چین ترک کردند تا در مسابقات فوق حضور یابند. این بازیها بسیار مهم است چرا که از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی برگزار می شود.

وی گفت: حضور ملی پوشان در این مسابقات انگیزه مضاعفی را ایجاد می کند چرا که آنها با 8 تیم برتر اسیا به رقابت می پردازند و خود را برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی آماده می کنند. قرار است تا مسابقات قهرمانی آسیا در مهر ماه برگزار شود. بدون شک حضور ملی پوشان در این مسابقات باعث می شود تا بازیهای خوبی را پشت سر بگذارند و آمادگی مناسبی برای شرکت در رقابتهای جهانی که آبانماه برگزار می شود، کسب کنند.

ترابیان در پایان بیان کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی در بازیهای جام بین قاره ای با تیم هایی به رقابت می پردازد که حریفان سرسختی برایمان هستند. تیم هایی مانند امارات و ژاپن قدم به قدم ما در آسیا در حال رشد هستند و باید با بهترین بازی و عملکرد بتوانیم حریفان سرسخت خود را از پیش رو برداریم.