اصفهانیان: هیچ وقت دنبال کار تبلیغاتی نبودم

اصفهانیان: هیچ وقت دنبال کار تبلیغاتی نبودم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، فریدون اصفهانیان در مراسم معارفه حسن کامرانی فر به عنوان رئیس دپارتمان داوری گفت: چند سالی است که در کمیته داوران در خدمت مهدی تاج و رضا غیاثی بودم. وقتی فیفا دستور داد یکی از اعضای هیأت رئیسه مسئول کمیته‌ها باشد به عنوان رئیس کمیته داوران کارم را شروع کردم.

وی افزود: هیچ وقت نخواستم کار تبلیغاتی انجام دهم اما هر زمانی که رسانه‌ها درخواست مصاحبه داشتند این مسئله را پذیرفتم و از نظر پیشکسوتان بهره بردم. به کامرانی‌فر تبریک می‌گویم. امیدوارم او موفق باشد و بتواند به رشد و توسعه داوری کمک کند. اگر دپارتمان تقویت شود به پیشرفت داوری در قضاوت ها کمک می‌کند. ما جوانان خوبی داریم که می‌توانند بهترین داوران در آسیا یا جهان شوند.

اصفهانیان تأکید کرد: کمبودی نداریم. امیدوارم فضایی ایجاد شود که کار برای داوران راحت شود. باید بهترین امکانات را داشته باشیم. بارها از تاج خواسته‌ام حق‌الزحمه داوران افزایش پیدا کند که گاهی برخی مسائل در هیأت رئیسه مطرح می‌شود ولی اجرایی نمی‌شود.

مسعود عنایت رئیس سابق دپارتمان داوری در این نشست اعلام کرد به کامرانی‌فر تبریک می‌گویم و هر کمکی که او بخواهد در خدمت او هستم.