پیش بازی لستر سیتی- آرسنال: نبرد دو تشنه پیروزی

پیش بازی لستر سیتی- آرسنال: نبرد دو تشنه پیروزی

وبسایت رسمی برنامه نود - هر دو تیم آرسنال و لستر سیتی در هفته اول لیگ برتر 2016/17 مقابل رقبای خود شکست خوردند و به دنبال کسب اولین پیروزی در فصل جدید هستند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، دو تیم از ساعت 21:00 در ورزشگاه کینگ پاور با قضاوت آقای مارک کلاتنبرگ به مصاف هم خواهند رفت. لستر سیتی پس از قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر جزیره، در هفته اول مسابقات فصل جدید، شکست شوکه کننده‌ای مقابل تیم تازه صعود کرده هال سیتی تجربه کرد تا اولین تیمی باشد که پس از قهرمانی در لیگ برتر، در نخستین دیدار فصل جدید خود متحمل شکست شود. با این حال روباه ها در این هفته با تمدید قرارداد ریاض محرز با روحیه ای مضاعف به مضاعف آرسنال خواهند رفت. در طرف مقابل آرسنال هم در دیدار نخستین خود در لیگ برتر جزیره، متحمل شکست خانگی 4-3 مقابل لیورپول شده بود تا بدین ترتیب هر دو تیم در پی کسب نخستین پیروزی خود در فصل جدید باشند.

این دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که آرسنال در هر دو دیدار رفت و برگشت فصل گذشته موفق شده بود لستر سیتی را شکست دهد، با این حال کلودیو رانیری پس از تمدید قرار داد محرز –که مورد توجه آرسنال نیز بود- در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: "طبیعی است که تیم‌های اروپایی در پی جذب بازیکنان ما باشند با اینحال خوشحال هستم که محرز کنار ما می‌ماند." او همچنین با توجه به شکست آرسنال در هفته نخستین اعلام کرد که برای انتخاب بازیکنانش در دیدار پیش رو، به این شکست توجهی نخواهد کرد.

آرسنال با انبوهی از مصدومین به مصاف لستر سیتی خواهد رفت و در نقطه مقابل، لستر سیتی بدون مصدوم و محروم، با بازگشت رابرت هوث از محرومیت با تمام قوا مقابل آرسنال صف‌آرایی حواهد کرد. آرسنال در این دیدار بازیکنانی چون ایوبی، مرتساکر، ولبک، رمزی را به طورقطع در اختیار نخواهد داشت و حضور کوشیلنی، ژیرو، اوزیل و ویلشیر نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این تفاسیر به نظر می‌رسد گرانیت ژاکا و سانتی کازورلا در ترکیب اصلی توپچی‌ها به میدان خواهند رفت.

در 6 دیدار آخر این دو تیم، آرسنال با کسب 4 پیروزی و 2 تساوی، عملکرد فوق العاده‌ای مقابل روباه‌ها داشته‌ است و در 19 دیدار آخر این دو تیم، توپچی ها هیچوقت بازنده دیدار نبوده‌اند و موفق به کسب 13 پیروزی و 6 تساوی شده‌اند. همچنین توپچی‌ها از فصل 92/93 تا بحال، هیچوقت در دو بازی ابتدایی فصل متحمل دو شکست پیاپی نشده اند. از طرفی لستر سیتی در 15 دیدار اخیر خانگی خود در لیگ برتر جزیره هیچگاه بازنده از زمین بازی خارج نشده است. همچنین آرسنال در 6 دیدار از 7 دیدار پایانی خارج از خانه خود موفق شده است حداقل 2 گل را وارد دروازه حریفان خود کند و در طرف مقابل لستر سیتی در 3 دیدار خانگی پایانی خود موفق شده است حداقل 2 بار دروازه حریفان را باز کند. در حالی که آمار و ارقام نشان از برتری آرسنال دارد، به نظر می‌رسد کلودیو رانیری دوست ندارد در صد امین دیداری که به عنوان مربی در لیگ برتر جزیره حضور دارد، متحمل شکست خانگی شود، با این حال همه چیز از دیداری پر گل و هیجان انگیز خبر می‌دهند، باید منتظر بود تا مشخص شود در دیداری که با قضاوت مارک کلاتنبرگ انجام خواهد شد، شاگردان آرسن ونگر چه نتیجه‌ای مقابل شاگردان کلودیو رانیری کسب خواهند کرد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آخرین اخبار و وضعیت دو تیم:

در حالیکه آرسنال تنها تیمی بوده است که موفق شد فصل گذشته روباه‌ها را دبل کند، به نظر می‌رسد پس از شکست هفته گذشته این تیم مقابل لیورپول، نتیجه ای پر گل می‌تواند فشارها را از روی آرسن ونگر بردارد.به نظر می‌رسد تنها تغییر لستر سیتی نسبت به دیدار آغازین این تیم، حضور رابرت هوث در زمین مسابقه باشد.

آرسنال در 3 دیدار اخیر این دو تیم، موفق شده است حداقل 2 بار دروازه لستر سیتی را بگشاید.

با توجه به آمار دیدارهای اخیر این دو تیم، به نظر می‌رسد شاهد دیداری پر گل خواهیم بود.

پیش بینی نتیجه بازی از سوی سایت whoscored:

1899