پیش بازی واتفورد- چلسی ؛ جدال دوباره کونته و ماتزاری

پیش بازی واتفورد- چلسی ؛ جدال دوباره کونته و ماتزاری

وبسایت رسمی برنامه نود - کونته و ماتزاری بار دیگر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، چلسی در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس یک بازی سخت را در خانه واتفورد خواهد داشت. یاران کونته که در مسابقه اول خود در مقابل وستهم در لحظات پایانی موفق به کسب سه امتیاز شدند، امیدوارند با کسب پیروزی مقابل واتفورد، همچنان روی نوار پیروزی حرکت کنند.

قطعاً جدال دو مربی ایتالیایی در این مسابقه دیدنی خواهد بود. ماتزاری و کونته در سری آ سابقه رقابت جالبی را دارند. کونته اعلام کرده که برای سرمربی حریف احترام خاصی قائل است و با او دست می دهد و مشکلی بین دو طرف وجود ندارد.

آنتونیو کونته در این بازی، زوما و فن خینکل را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. در سمت مقابل نیز ماتزاری، بن واتسون را در ترکیب تیمش ندارد. واتسون هفته گذشته در دیدار مقابل ساوتهمپتون اخراج شد. در مسابقه ای که واتفورد توانست با وجود ده نفره شدن در پانزده دقیقه پایانی، به یک امتیاز مهم برسد.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و ارقام بازی:

واتفورد در ورزشگاه خانگی خود در لیگ برتر، فقط سه بار با چلسی روبرو شده است. یک برد، یک تساوی و یک باخت. آخرین و تنها برد آنها در لیگ برتر در خانه مقابل چلسی، به سال 1999 برمی گردد.

تنها بازیکن گلزن چلسی در این سه مسابقه لیگ برتری در ورزشگاه واتفورد، کالو است که در سال 2007 در وقت های اضافه موفق شد برای چلسی گلزنی کند.

کونته در 31 بازی اخیرش به عنوان سرمربی در مسابقات لیگ، فقط یک شکست را تجربه کرده است.

دیگو کاستا در هشت مسابقه در لیگ برتر در ماه آگوست، موفق به زدن شش گل شده است.

آزار بعد از ناکامی در گلزنی در 29 مسابقه در لیگ برتر، در شش مسابقه قبلیش در لیگ برتر، پنج گل به ثمر رسانده است.

2021