آلگری: فتح اسکودتو آسان نیست

آلگری: فتح اسکودتو آسان نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی یوونتوس در آستانه آغاز فصل جدید سری آ به شاگردانش هشدار داده برای دفاع از عنوان قهرمان شان کار آسانی در پیش ندارند.

به گزارش وبسایت نود، ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس مطبوعاتی خودش پیش از بازی روز شنبه مقابل فیورنتینا در هفته نخست سری آ عنوان کرد فتح این لیگ برای ششمین سال متوالی کار آسانی نیست.

آلگری به نقل از فوتبال ایتالیا در این کنفرانس به خبرنگاران گفت:

در فوتبال هیچ چیزی آسان نیست. نمی توان گفت چون ما خریدهای خوبی انجام دادیم پس به راحتی قهرمانی سری آ خواهیم شد. برای فتح سری آ باید توانایی های خودتان را در زمین نشان دهید. قدم به قدم پیش می رویم.

هدف نخست این است که در ماه مارس شانس فتح سه جام را داشته باشیم. پس از آن به کار خودمان ادامه می دهیم. فصل جدید از روز شنبه آغاز می شود و همه تیم ها صفر امتیاز دارند. برای کسب سه امتیاز باید خوب بازی کنیم.

این فصل کار آسانی در سری آ نداریم چون در 5 فصل گذشته هر فصل کار ما سخت تر شده است. تیم ها با جدیت و انگیزه بیشتری برای ما بازی می کنند و این را در ابتدای فصل پیش دیدیم. باید از تجربه فصل پیش استفاده کنیم.

سرمربی یوونتوس همچنین درباره جدایی پل پوگبا گفت:

ما با هم صحبت نکردیم چون تا قبل از پیوستنش به منچستر در تعطیلات حضور داشت. من مثل بقیه بازیکنان با پوگبا رابطه بسیار خوبی داشتم. شاید هنوز از اینکه در بازی فوتبال و بسکتبال به من باخت ناراحت است. شاید دلیلش برای ترک یووه همین است. راجع به نقل و انتقالات صحبت نمی کنم چون روز شنبه بازی مهمی داریم. نقل و انتقالات به باشگاه بستگی دارد و باشگاه در این تابستان خیلی خوب کار کرد.

2031