گواردیولا: از توره بابت تعاریفش ممنونم/ هارت اگر می‌خواهد، برود

گواردیولا: از توره بابت تعاریفش ممنونم/ هارت اگر می‌خواهد، برود

سرمربی منچسترسیتی درباره شرایط کلی تیمش حرف زد.

 به گزارش کاپ، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی درباره اوضاع تیمش قبل از بازی هفته دوم لیگ برتر انگلیس به نکات جالبی اشاره کرد.

او درباره یایا توره، بازیکن مغضوب تیمش گفت: « با یایا درباره موقعیتش صحبت کردم. واقعا خوشحالم که مرا مربی خوبی می‌داند.»

او درباره وضعیت کمپانی، کاپیتان بلژیکی خود ادامه داد: «ما به یک یا دو تست بیشتر روی عضلات او نیاز داریم تا ببینیم اوضاع مصدومیتش چگونه است. فکر می کنم کمپانی در آخرین مراحل ریکاوری به سر می‌برد و منتظرم دکتر بگوید او آماده است.»

پپ، زانه خرید جدید تیم را مهره مناسبی می‌داند: «لروی اولین جلسه تمرینی خودش را انجام داد. او همچنان مشکل کوچک عضلانی دارد اما تا یکی دو هفته دیگر آماده خواهد شد. گوندوگان هم مانند سانه به تمرینات گروهی برگشته که برای همه ما خبر بسیار خوبی است.»

 او درباره جدایی هارت، دروازه‌بانش تیمش افزود: ««به هرحال ورود و خروج در فوتبال دنیا امری عادی است و من هرگز نمی‌خواهم بازیکنی که قصد ترک تیمم را دارد، به زور بماند. هارت هم از این قاعده مستثنا نیست و چنانچه مایل به جدایی از منچسترسیتی باشد، می‌تواند به خواسته‌اش عمل کند.همه بازیکنان تحت قرارداد باشگاه هستند و اگر بخواهند بمانند، می‌مانند. آن‌ها باید در صحبت بامن تکلیف خود را مشخص کنند.شخصا با تک تک بازیکنان صحبت می‌کنم. بازیکنان بهتر از هرکسی وضعیت خودشان را می‌دانند. همه با هم برای موفقیت تیم می‌جنگیم. روی صحبتم نه با هارت بلکه با تمام اعضای تیم است.»