امید به کسب 3 مدال تا بامداد شنبه/ زنده

امید به کسب 3 مدال تا بامداد شنبه/ زنده

به گزارش "ورزش‌سه"،  حسن یزدانی و حسن رحیمی در کشتی آزاد و مهدی خدابخشی در تکواندو هر سه با امتیاز عالی حریفان خود را شکست دادند تا به کسب مدال در بعدازظهر جمعه بیش از پیش امیدوار باشیم.

در این پست نتایج این سه ورزشکار را با جزییات منتشر خواهیم کرد. با ما همراه باشید:

شروع توفانی کشتی آزاد با حسن رحیمی

حسن رحیمی کشتی‌گیر وزن 59 کیلوی ایران با 5 فتیله‌پیچ متوالی حریف ارمنستانی خود مناتس کایان را در یک و نیم دقیقه ضربه کرد. این کشتی‌گیر سرحال ایرانی که از مدعیان وزن خود محسوب می‌شود بعد از زیرگیری غافلگیرانه خود با 5 فتیله‌پیچ در 6 ثانیه نسخه حریفش را پیچید تا کشتی آزاد شروعی درخشان در رقابت‌های المپیک 2016 داشته باشد. رحیمی این کشتی را با نتیجه 11 بر صفر به سود خود تمام کرد و به دور دوم رفت. همه ما امیدواریم کشتی آزاد در رقابت‌های المپیک ناکامی فرنگی‌کاران را جبران کند.

خدابخشی هم قدرتمند آغاز کرد

مهدی خدابخشی با امتیاز عالی برابر حریف هندوراسی برنده شد و بین هشت تکواندوکای برتر مسابقات المپیک قرار گرفت. مهدی خدابخشی در 80 کیلو سید اول است و امید طلا که مسیر جالبی هم دارد. او دور دوم احتمالا می خورد به میلاد بیگی خودمان که تابعیت آذربایجان را پذیرفته و قهرمان فعلی اروپاست ، دور سوم برنده استیو لوپز کهنه کار آمریکایی و لوتالو محمد . فینال هم احتمالا با آرون کوک انگلیسی سید دوم مسابقات که البته تغییر تابعیت داده و برای مولداوی بازی می کند روبرو می شود ، به امید طلای سوم.

سومین پیروزی امروز با حسن یزدانی

حسن یزدانی دلاور وزن 74 کیلوی ایران با امتیاز عالی کشتی هاییتی را شکست داد و به دور بعدی صعود کرد. یزدانی با چهره مصمم در یک دقیقه و 5 ثانیه حریف ورزیده خود را شکست داد و کار را بدون صرف انرژی زیاد تمام کرد. یزدانی با زیرگیری، بارانداز و 4 فتیله پیچ بیش از حد لازم امتیاز کسب کرد و در آغوش رسول خادم و رضا لایق تشک را ترک کرد. او در دور بعد با کشتی‌گیر اهل ترکیه مسابقه خواهد داد.