بالاک: کانته باید خودش را به شرایط چلسی عادت بدهد

بالاک: کانته باید خودش را به شرایط چلسی عادت بدهد

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک آلمانی سال های نه چندان دور چلسی ضمن زیرکانه خاندن انتقال کانته به چلسی، بر این باور است که او راه طولانی برای اثبات توانایی هایش در یک باشگاه بزرگ تر در پیش دارد.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، انگولو کانته که تابستان امسال با مبلغ 32 میلیون پوند از لستر به چلسی آمد، در نخستین بازی این تیم 90 دقیقه به میدان رفت و نمایش درخشانی داشت. البته خوش شانس بود که داور او را با کارت زرد دوم جریمه نکرد. میشاییل بالاک در این او می گوید:

بازیکنان با عملکردشان قضاوت می شوند. همانطور که کانته فصل گذشته نشان داد که چه بازیکن با کیفیتی است. او از مهره های کلیدی لستر بود و چلسی انتخاب بسیار خوبی داشت. من با دیدن بازی او در تیم فرانسه یاد ما که له له می افتادم. استایل بازی او نشانه هایی از هافبک پیشین و قدرتمند این تیم دارد.

بالاک افزود:

او می تواند پایه های تیم را قدرتمند کند و ریتم بازی چلسی را بهبود ببخشد. وظیفه کانته هماهنگی و ارتباط بین خط دفاعی و هجومی چلسی است. او بازیکن بسیار قدرتمندی است ولی باید خودش را در چلسی ثابت کند و به شرایط بازی در تیمی بزرگتر عادت کند. این کار آسانی نیست. روی کاغذ او بهترین خرید ممکن برای چلسی بوده است.

1313