والدز: فن خال برای من مثل یک پدر است؛ گلایه ای از منچستر یونایتد ندارم

والدز: فن خال برای من مثل یک پدر است؛ گلایه ای از منچستر یونایتد ندارم

وبسایت رسمی برنامه نود - ویکتور والدز دروازه بان تیم میدلزبرو بعد از اینکه فصل گذشته مورد بی مهری باشگاه منچستر یونایتد و لوئیز فن خال قرار گرفت، هیچ حس بدی نسبت به آنها ندارد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، والدز در سال 2015 به صورت آزاد راهی منچستر یونایتد شد، اما تنها پس از دو بازی در لیگ برتر قهرمان سه دوره چمپیونزلیگ به اتهام اینکه حاضر نیست با تیم زیر 21 سال بازی کند، از ترکیب اصلی خارج شد. حال به لطف حضور آیتور کارانکا در تیم میدلزبرو، این دروازه بان 34 ساله بار دیگر از فوتبال لذت می برد. وی در مصاحبه با Sky Sports گفت:

بعد از تمام آن روز های سخت در منچستر، حالا دوباره احساس می کنم که یک فوتبالیست حرفه ای هستم. توضیح دادنش سخت است، اما تنهایی سخت بود. گاهی اوقات در یونایتد تصور می کردم که 'به این نیاز ندارم'، اما من یک جنگنده و حرفه ای هستم. این بزرگترین نبرد زندگی ام بود و من برنده شدم. راحت ترین راه پایان دادن به دوران بازی بود اما حالا دوباره حس یک دروازه بان حرفه ای را دارم.

هیچ حرف بدی راجع به فن خال یا منچستر یونایتد ندارم. آنها در دوران مصدومیت به من کمک کردند و فن خال نیز در بارسلونا به عنوان یک فوتبالیست اولین فرصت بازی را به من داد. او برای من مانند یک پدر است. نمی خواهم در مورد 6 ماه گذشته بد فکر کنم - برای من او بزرگ است. ما هنوز دوست هستیم و هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد.

می خواهم به طور عمومی از سرمربی تیم زیر 21 ساله ها، آلن فتیس تشکر کنم - بدون او شاید من تاکنون تسلیم شده بودم. او باعث شد من ادامه دهم و وقتی به خداحافظی از دنیای فوتبال فکر می کردم او من را متوقف کرد.

1771