سرمربی لستر اعلام کرد؛ درینک واتر در آستانه تمدید قرارداد با لستر سیتی

سرمربی لستر اعلام کرد؛ درینک واتر در آستانه تمدید قرارداد با لستر سیتی

وبسایت رسمی برنامه نود - کلادیو رانیری رسماً اعلام کرد دنی درینک واتر در آستانه تمدید قرارداد با لستر سیتی قرار داشته و بنابراین وی پس از سال 2018 هم کماکان برای روباهها بازی خواهد کرد.

به گزارش وب سایت نود، درینک واتر یکی از ستاره های فصل قبل لستر سیتی بود که نقش محوری او در قهرمانی غیرمنتظره این تیم کمتر دیده شد، و از اینرو رسانه های خبری گزارش دادند که درینک واتر پیشنهاد جدید لستر سیتی را رد کرده و قصد ادامه بازی در این تیم را ندارد؛ از طرفی تاتنهام مدتی است که این بازیکن را زیر نظر داشته و قصد جذب این هافبک انگلیسی را دارد.

اما کلادیو رانیری ایتالیایی نظر دیگری دارد؛ این مربی کهنه کار در کنفرانس خبری پیش از بازی با آرسنال، ضمن ابراز اطمینان از ادامه حضور این بازیکن در جمع روباهها، در مورد واکنش هافبک خود نسبت به پیشنهاد جدید برای تمدید قرارداد می گوید:

او هم مثل ریاض محرز قرارداد خود را تمدید خواهد کرد و آینده او در همین باشگاه رقم خواهد خورد. بسیار اطمینان دارم که اصلاً پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه را رد نخواهد کرد و آن را با کمال میل می پذیرد. دنی فاصله بسیار اندکی تا امضای قرارداد جدیدش دارد. از آنجائی که مالکان باشگاه روحیه بلند پرواز و جاه طلبانه ای دارند، بسیار مایلند که همان روحیه و اعضاء تیم را حفظ کنند. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و خیلی طبیعی است که سایر تیمها به دنبال جذب بازیکنان ما باشند. اما ما می خواهیم همه در کنار هم باشیم و این راه را با هم ادامه دهیم.

باشگاه لستر سیتی چهارشنبه گذشته قرارداد جدیدی با ریاض محرز بازیکن الجزایری و برنده جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس امضا کرد و به این ترتیب محرز تا سال 2020 در لستر بازی خواهد کرد. البته ادامه حضور بازیکنانی نظیر جیمی واردی، کسپر اشمایکل و وس مورگن در تصمیم ریاض محرز بی تأثیر نبود تا این مهاجم برجسته آفریقایی علیرغم پیشنهاداتی که از تیم های آرسنال و بارسلونا داشت، در لستر بماند. رانیری که از این تصمیم محرز بسیار خوشحال به نظر می رسد، در این باره گفت: از اینکه ریاض قرارداد خود را با تمدید کرد بسیار خوشحال شدم، اما همیشه بابت ماندن او در تیم اطمینان داشتم. ما هم فصل گذشته و هم در پیش فصل بسیار با هم صحبت کردیم و او گفت می خواهد در لستر بماند. ممکن است الان ریاض کمی آرامتر به نظر برسد، اما حقیقت اینست که او هیچگاه عصبی و مضطرب نبوده است.

پس از قهرمانی غیرمنتظره لستر سیتی در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی تصمیم به جذب بازیکنان این تیم گرفتند اما به جز یکی دو بازیکن، سایر مهره های تأثیرگذار رانیری در فصل گذشته در این تیم ماندند.

2081