اطمینان پوچتینو از تمدید قرارداد اریکسن با تاتنهام

اطمینان پوچتینو از تمدید قرارداد اریکسن با تاتنهام

وبسایت رسمی برنامه نود - مائوریسیو پوچتینو در مورد مسئله تمدید قرارداد کریستین اریکسن با تاتنهام تردیدی ندارد و با اطمینان از ادامه حضور این بازیکن در وایت هارت لین صحبت می کند.

به گزارش وب سایت نود، قرارداد فعلی این بازیکن دانمارکی تا سال 2018 اعتبار دارد اما تاتنهام در نظر دارد قرارداد هافبک مهاجم ملی پوش خود را تمدید کند. مذاکرات صورت گرفته با این بازیکن تاکنون هیچ نتیجه ای نداشته اما سرمربی آرژانتینی تاتنهام معتقد است که جای هیچ نگرانی وجود ندارد و در این باره می گوید:

از اریکسن بسیار راضی هستیم و خود او هم از حضور در تاتنهام رضایت دارد. طی چند هفته آینده مشخص خواهد شد که چه اتفاقی خواهد افتاد. هنوز دو سال از قرارداد فعلی او باقی مانده است. در این زمینه تنها یک مسئله وجود دارد و آنهم زمان توافق برای امضای قرارداد جدید است.

پوچتینو در ادامه صحبت های خود به برنامه های تاتنهام در بازار نقل و انتقالات تابستانی اشاره کرد و گفت

سعی می کنیم بازیکنان دیگری را هم به خدمت بگیریم. شاید هم هیچ بازیکن دیگری هم جذب نکنیم. همه این مسائل به عوامل زیادی بستگی دارد. اما آنچه که در حال حاضر می توانم به شما بگویم اینست که ما در حال یافتن بازیکنان مناسبی هستیم تا آنها را جذب کنیم.

کریستین اریکسن 24 ساله در سال 2013 از تیم آژاکس هلند به تاتنهام پیوست و در 47 بازی فصل گذشته 8 گل برای سفید پوشان لندنی به ثمر رساند.

2081