رسمی: ایهیناچو با سیتی تمدید کرد

رسمی: ایهیناچو با سیتی تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، این ملی پوش نیجریه ای پدیده فصل گذشته منچسترسیتی بود و در حالی که تنها 11 بازی در همه رقابت ها در ترکیب اصلی سیتی قرار گرفت، 14 بار دروازه حریفان را باز کرد. همین درخشش باعث شد تا مدیران سیتی تصمیم به تمدید قرارداد او بگیرند.

در بیانیه باشگاه منچسترسیتی آمده است:" کلچی ایهیناچو قراردادش را برای دو سال دیگر با سیتی تمدید کرد. این ملی پوش 19 ساله نیجریه ای که فصل گذشته در همه رقابت ها 14 گل برای سیتی به ثمر رساند، یکی از آینده دارترین مهاجمان جوان دنیای فوتبال است و اکنون حداقل تا سال 2021 در سیتی می ماند."

ایهیناچو هم به سایت اختصاصی باشگاه منچسترسیتی گفت:" نمی توانم احساسم را بیان کنم. خوشحال هستم که قرارداد جدیدی با باشگاه امضا کردم. خیلی هیجان زده هستم.

تنها باید به سختی تلاش کنم و توانایی هایم را در زمین نشان بدهم. باید سخت تلاش کنم و کارهای فوق العاده ای برای تیم انجام بدهم. خوشحال هستم و به خاطر همه کارهایی که باشگاه تا به حال برایم انجام داد، از آنها متشکر هستم."

پپ گواردیولا هم در مورد این ستاره جوان تیمش گفت:" کلچی یک گلزن مادرزاد است. من از قبل او را می شناختم اما از وقتی به اینجا آمدم، واقعا تحت تاثیر توانایی های او قرار گرفتم. من شخصیت، توانایی و نگرش او را دوست دارم و امیدواریم به او کمک کنیم تا تمام پتانسیلش را بروز بدهد و به بالاترین سطح برسد."