آخرین اخبار از بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا - پنج شنبه

آخرین اخبار از بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا - پنج شنبه

وبسایت رسمی برنامه نود - آخرین اخبار از بازار نقل و انتقالات فوتبال در اروپا – پنج شنبه

هرتا برلین آلمان قصد دارد بار دیگر برای انتقال قرضی سرگی گنابری 21 ساله با مسئولان آرسنال وارد مذاکره شود. هرتا پیشتر هم قصد به خدمت گرفتن این بازیکن جوان آلمانی را داشت که مذاکرات آنها با تیم انگلیسی نیمه تمام ماند.

روزنامه گاردین اعلام کرد پپ گواردیولا به طور جدی در فکر استخدام یک دروازه بان است و با این شرایط جدایی جو هارت سنگربان شماره یک تیم ملی انگلیس از منچستر سیتی قطعی به نظر می رسد.

فرانس فوتبال گزارش داد آرسن ونگر در حال بررسی سایر گزینه هاست تا در صورتی که شکودران مصطفی به آرسنال ملحق نشود، یکی از این گزینه ها را جذب کند؛ از فابین شار مدافع سوئیسی هافنهایم و مارسل تیسران مدافع کنگویی تیم موناکو به عنوان گزینه های احتمالی نام برده می شود.

لستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس قصد دارد تا لیاندرو مارتیس 20 ساله را که مدتی به طور آزمایشی در تیم منچستر یونایتد حضور داشت، با قراردادی سه ساله به خدمت بگیرد.

به گزارش دیلی اکسپرس، آث میلان هم به جمع مشتریان لازار مارکوویچ پیوست. پیشتر تیم های اسپورتینگ و شالکه خواستار به خدمت گرفتن این هافبک مهاجم 22 ساله صربستانی بودند.

منچستر یونایتد اعلام کرد با توجه به فروش متئو دارمیان در آینده ای نزدیک، قصد دارد مذاکرات مربوط به انتقال فابینهو را با مسئولان باشگاه موناکو فرانسه آغاز کند. به گزارش مارکا، منچستر حاضر است بابت انتقال این مدافع 22 ساله30 میلیون پوند هزینه کند.

به گزارش دیلی اکسپرس، وست بروموویچ پیشنهاد 16 میلیون پوندی آرسنال برای به خدمت گرفتن جانی ایوانز را رد کرد.

مسئولان باشگاه اینتر میلان پیشنهاد معاوضه مارسلو بروزوویچ با جان ورتونگن مدافع تاتنهام را به این باشگاه انگلیسی ارائه کرده اند.

مسئولان باشگاه گالاتاسرای پس از آنکه نتوانستند لوکاس لیوا را به خدمت بگیرند، قصد دارند با قراردادی قرضی مروان فلینی بازیکن منچستر را جذب کنند.

طبق اعلام لیگ تی وی ترکیه، دیگر باشگاه مطرح این کشور یعنی بشیکتاش پیشنهادی 3 میلیون پوندی را برای انتقال قرضی کریستین بنتکه از لیورپول به این باشگاه انگلیسی ارائه کرده اند.

دیلی میل گزارش داد با توجه به اتفاقات اخیر در منچستر سیتی، جو هارت تصمیم خود را برای جدایی از این تیم گرفته و قصد دارد با قراردادی قرضی راهی اورتون شود.

2081