پارکر: وین رونی چاق و کند شده است

پارکر: وین رونی چاق و کند شده است

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن اسبق منچستر یونایتد می گوید این فصل برای رونی بسیار تعیین کننده است. او هم اکنون از آمادگی بدنی دور شده و اضافه وزن پیدا کرده است.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، مدافع دهه نود میلادی یونایتد می گوید مورینیو باید او را به شرایط آرمانی برگرداند و تنها به اسم و شهرت او اعتماد نکند. رونی 30 ساله شده است و بازیکنان در این سن معمولا رو به افول می روند. رونی که در سال های اخیر موضوع بسیاری از محافل فوتبالی بوده نباید اسیر شهرت و محبوبیتش بشود. او در این باره گفت:

امسال برای وین رونی بسیار تعیین کننده است. او به تازگی رکورددار بازی های ملی شده است ولی او می خواهد فوتبال باشگاهی اش را هم در منچستر تمام کند. او باید نشان دهد که استحقاق و لیاقت پوشیدن پیراهن منچستر و کاپیتانی تیم را دارد؛ نه اینکه فقط به خاطر مارکتینگ در تیم باشد.

پارکر ادامه داد:

هرچقدر مردم از رونی قدردانی کنند و بابت گل هایی که به ثمر رسانده و افتخاراتی که به دست آورده از وی تشکر کنند، در پایان چیزی که کارنامه کنونی او را رقم می زند عملکرد حال حاضر اوست. او با بازی هایش قضاوت خواهد شد. اکنون اگر کسی رونی را نشناسد و او را در زمین ببیند خواهد گفت "این دیگر کیست؟". او چاق و کنده شده و اضافه وزن مشهودی دارد. به ضربات او در بازی دقت کنید. وحشتناک است؛ به نظر می رسد او نمی تواند به خوبی بدنش را حرکت داده و واکنش نشان بدهد.

1313