مهدی ترابی بهترین بازیکن لیگ شانزدهم

مهدی ترابی بهترین بازیکن لیگ شانزدهم

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم در چهار هفته اول رقابت های لیگ برتر، در لیگ امتیازی ورزش سه، نمره ای را برای آنها به دنبال داشت و پس از پایان بازی های هر هفته، این رسانه به اعلام آنها می پرداخت. در این مطلب برای اولین بار از میانگین امتیازات کسب شده توسط بازیکنان تیم های مختلف رونمایی می شود تا بهترین بازیکنان چهار هفته اول(با توجه به میانگین نمرات به دست آمده) مشخص شوند. با بررسی بهترین بازیکنان لیگ شانزدهم(بر اساس میانگین امتیازات) همراه "ورزش سه" باشید:

1. مهدی ترابی، سایپا – 16.5 امتیاز

هافبک هجومی نارنجی پوشان بهترین میانگین را در بین سایر بازیکنان حاضر در لیگ برتر دارد، او در چهار بازی ابتدایی سایپا تنها یک دقیقه یکی از بازی ها را از دست داد، تاکنون توانسته دو بار برای تیمش گلزنی کند و یک بار نیز اقدام به ارسال پاس گل کند و یکی از موثرترین بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم لقب گرفته است.

2. ایمان مبعلی، نفت تهران – 15.5 امتیاز

مهندس نفتی ها در چهار بازی ابتدایی این تیم عملکرد ویژه ای داشت، او که در 351 دقیقه از 360 دقیقه در میدان حضور داشت با عملکرد خیره کننده خود نشان داد یک بار دیگر به دوران اوج بازگشته است، مبعلی تاکنون سه گل زیبا برای تیمش به ثمر رسانده و دو بار نیز اقدام به ارسال پاس گل کرده است.

2. مهدی کیانی، تراکتورسازی – 15.5 امتیاز

کاپیتان باتجربه تراکتوری ها بعد از پیوستن مجدد به این تیم بازهم راه گذشته را در پیش گرفت و عملکرد کم نوسان و موثر خود را یک بار دیگر ادامه داد، کیانی در همه دقایق لیگ شانزدهم در میدان حضور داشت و به عنوان یکی از بازیکنان مورد اعتماد قلعه نویی در مرکز زمین برای تراکتورسازان جنگید.

3. محمد ناصری، سیاه جامگان – 15.3 امتیاز

دروازه بان مشهدی ها در سه دیدار از چهار بازی ابتدایی این تیم درون دروازه ایستاد و توانست عملکرد مناسبی داشته باشد، او که آندره نازاریو را روی نیمکت سیاه جامگان می بیند می داند با یک لغزش جای خود را در ترکیب ثابت این تیم از دست خواهد داد، ناصری در دو بازی از سه دیداری که برای سیاه جامگان به بازی پرداخت به عنوان یکی از بهترین بازیکنان میدان شناخته شد.

4. وحید امیری، پرسپولیس – 15 امتیاز

مهاجم تیم ملی ایران که پس از حضور در بین نفتی ها از ابتدای لیگ شانزدهم پیراهن پرسپولیسی ها را به تن کرد، در 342 دقیقه ای که برای پرسپولیسی ها به میدان رفت توانست دو گل به ثمر برساند، گل هایی که در بازی های دوم و سوم، چهار امتیاز برای سرخ پوشان در پی داشت.

4. محسن مسلمان، پرسپولیس – 15 امتیاز

هافبک پرسپولیسی ها در چهار بازی ابتدایی این تیم تنها در یک دقیقه حضور نداشت، او در ادامه بازی های موثر خود در لیگ پانزدهم، بازهم برای سرخ پوشان اثرگذار ظاهر شد، او به مانند قبل با روندی یکسان و بدون تغییر برای پرسپولیسی ها به میدان رفته است و در بازی تهاجمی این تیم یکی از مهره های انکارنشدنی برانکو معرفی شده است.

4. حسن هوری، صنعت نفت آبادان – 15 امتیاز

دروازه بان باتجربه آبادانی ها بدون شک یکی از بهترین های لیگ شانزدهم بوده است، او در هر 4 بازی تیمش به میدان رفته است در سه بازی اخیر درخشش خیره ای کننده ای داشته است، هوری تنها در بازی برابر استقلالی ها یک بار دروازه خود را باز شده دید و در سه دیدار کلین شیت کرد تا یکی از تیم هایی باشد که کمترین گل خورده را در کارنامه خود ثبت کرده است.

توضیح اول: نمره اعلام شده بر اساس میانگین نمرات است.

توضیح دوم: بازیکنانی که حداقل در سه بازی به میدان رفتند در این لیست مدنظر قرار دارند.