این سیستم را به سطل آشغال بیندازید

این سیستم را به سطل آشغال بیندازید

به گزارش "ورزش سه"، اقدام هیات ژورى در نپذیرفتن مهار وزنه ٢٤٥ کیلوگرمى توسط بهداد سلیمى با اعتراض و واکنش سرمربى تیم ملى همراه بود تا انوشیروانى با بیان کلماتى که در آن عصبانیت و خشم حرف اول را مى زد نسبت به این تصمیم واکنش نشان دهد.

انوشیروانى در ابتدا و زمانى که درگیر صحبت با هیات ژورى و اعتراض به تصمیم آنها بود، با درخواست خبرنگارى براى توضیح در این باره نزد او مى آید و در این باره گفت: دو داور خانم و آقا در هیات ژورى حضور یافته اند و آسیایى نیز هستند. علنا حق ما را خوردند و رییس فدراسیون هم مى گوید من مى دانم اما "تشکیلات" این است! خاک بر سر فدراسیون جهانى که این چنین حق ما را مى خورند...

انوشیروانى در ادامه صحبت هایش در میکسدزون نیز برابر خبرنگاران حضور یافت و گفت: من فیلم را دیدم، در حرکت اول خطا بود و درست است، دست چپ بهداد خطا بود اما در حرکت دوم خطا نبود و به درستى ثبت شد. ما با همان حرکت مدال نقره را مى توانستیم بگیریم اما مدال را از ما گرفتند. این حق کشى مطلق بود و نامردى کردند. وقتى فدراسیون جهانى مى گوید پس این سیستم را بریزید در سطل آشغال!

وى در پایان در مورد اینکه اعتراض رسمى خود را اعلام خواهند کرد یا خیر گفت: اعتراض خواهیم کرد و مسلما همینطور است اما اعتراض چه سودى دارد وقتى مدالى که حق مان بود را گرفتند.