بی اطلاعی دیگو کاستا از قوانین جدید فیفا!

بی اطلاعی دیگو کاستا از قوانین جدید فیفا!

وبسایت رسمی برنامه نود- دیگو کاستا مهاجم جنجالی چلسی توانست گل برتری تیمش را در اولین مسابقه فصل جدید لیگ برتر وارد دروازه وستهم یونایتد کرده و برتری 2-1 شاگردهای آنتونیو کونته را رقم بزند اما به گفته کارشناس ها، او بسیار خوش شانس بود که با کارت قرمز داور در این بازی رو به رو نشد.به گزارش وبسایت نود، دیگو کاستا مهاجم اسپانیایی چلسی پس از درگیری دقایق پایانی با آدریان دروازه بان وستهم، در کمال خوش شانسی با کارت زرد داور مواجه نشد و بدین ترتیب، از خطر اخراج از بازی نیز گریخت. مهاجم 27 ساله چلسی پس از پایان بازی مقابل وستهم در مصاحبه ای با ESPN برزیل مدعی شد که رسانه های انگلیسی به طرز غیر منصفانه ای روی او تمرکز کرده و وی را مورد هدف قرار داده اند.بازیکن سابق اتلتیکو مادرید ضمن تشکر از حمایت هواداران چلسی، می گوید که از قوانین جدید فیفا درباره الزام داورها به سختگیری بیشتر بر روی بازیکن های پرخاشگر بی اطلاع بوده است! دیگو کاستا در این باره گفت:

همین الان از این مطلب آگاه شده ام. وقتی برای دومین بار به سوی داور رفتم، او به من کارت زرد نشان داد. خیلی تعجب کردم ولی الان می فهمم که چرا کارت زرد گرفته ام! هر کاری که می کنم، رفتار رسانه های انگلیسی با من کاملاً متفاوت است در حالی که اگر همان عمل از سوی بازیکن دیگری صورت بگیرد، چنین رفتاری را بروز نمی دهند. همه مردم مرا مورد هدف قرار داده اند.

گفتنی است که آدریان دروازه بان چکش ها (لقب باشگاه وستهم یونایتد) پس از پایان بازی، در حساب شخصی اش در یکی از شبکه های اجتماعی، تصویری از صحنه تکل وحشتناک دیگو کاستا روی ساق پای خود را نشان داد و نوشت که اتفاق بدتری نیز می توانست رخ بدهد.4464