استوا بخارست 0-3 منچستر سیتی؛ آگوئرو خیال سیتیزن ها را راحت کرد

استوا بخارست 0-3 منچستر سیتی؛ آگوئرو خیال سیتیزن ها را راحت کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم منچستر سیتی برنده دیدار رفت مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل استوا بخارست شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، دو تیم منچستر سیتی و استوا بخارست رومانی در ورزشگاه ملی رومانی با قضاوت آقای دنیله اورساتو از ایتالیا به مصاف هم رفتند که دز نهایت شاگردان گواردیولا با کسب یک پیروزی راحت خارج از خانه، صعود خود به مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را تا حد بسیاری قعطی کردند.

لحظات حساس نیمه اول

دقیقه '2: ضربه زیبای استانچو از پشت محوطه منچستر سیتی با اختلاف بسیار کم و در میان بهت کابایرو، از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

دقیقه '8 ( پنالتی): برادر سولی مونتاری داخل محوطه استرلینگ را با خطا متوقف کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد؛ سرخیو آگوئرو پشت توپ قرار گرفت اما نیتا فرصتی طلایی را از مهاجم آرژانتینی گرفت و در برگشت ضربه نولیتو به تیر افقی برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه '13 (0-1)(داوید سیلوا): رحیم استرلینگ باز هم درخشان ظاهر شد و این بار با پرسینگ و سرعت بالای خود از مدافع آخر حریف توپ ربایی کرد و بعد از سر توپی زیبا توپ را به سیلوا پاس داد تا هافبک اسپانیایی با ضربه ای زمینی و محکم دروازه استوا بخارست را باز کرده و گل خارج از خانه ارزشمندی به ثمر برساند.

دقیقه '20 ( پنالتی): باز هم بی احتیاطی از مدافعان تیم میزبان، این بار کولاروف را درون محوطه نقش بر زمین کرد تا آقای اورساتو برای دومین بار نقطه پنالتی را نشان دهد؛ آگوئرو باز هم پشت توپ قرار گرفت و این بار توپ را به آسمان کوبید تا به شکلی عجیب دومین فرصت مسلم تیمش را هم از دست بدهد.

دقیقه '29: این بار نوبت حمله استوا بود و روی پاس استانچو، هامرون، هافبک چپ این تیم در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه نه چندان خوب او با واکنش کابایرو برگشت داده شد.

دقیقه '39: ارسال کرنر خوب و کوتاه سیلوا با ضربه کولاروف در تیر اول همراه شد که توپ با برخورد به تیر افقی دروازه به بیرون رفت. لحظه ای بعد استرلینگ صاحب موقعیت شد اما ضربه پای چپ او از داخل محوطه هم با واکنش عالی نیتا به بیرون فرستاده شد.

دقیقه '41 (0-2)(سرخیو آگوئرو): بالاخره مهاجم آرژانتینی سیتیزن ها در تلاش سوم خود موفق به گلزنی شد؛ ارسال نولتیو از سمت چپ با کنترل استرلینگ همراه شد و آگوئرو از راه رسیده و با ضربه زمینی پای راست توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا خیال پپ تا حدودی راحت شود.

لحظات حساس نیمه دوم

دقیقه '49 (0-3)(نولیتو): حرکتی که نولیتو پشت محوطه آغاز کرد و توپ را به دی بروین سپرد و سپس با فراری هوشمندانه از تله آفساید، پاس در عمق دی بروین را دریافت کرد و بعد از دریبل زیبای دروازه بان، گل سوم تیمش را هم به ثمر رساند.

دقیقه '52: آگوئرو از مدافع پیش روی خود عبور کرد و ضربه ای محکم روانه دروازه کرد که توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '75: آگوئرو روی اشتباه مدافع حریف، توپ ربایی کرد و در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه خوب او را دروازه بان با واکنشی عالی برگشت داد و در ادامه ضربه خطرناک سیلوا از نزدیکی نقطه پنالتی با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '78: آگوئرو روی پاس در عمق دی بروین، باز هم داخل محوطه صاحب توپ شد و پس از یک سر توپ زیبا، باز هم تنها دروازه بان را مقابل خود داشت اما یک بار دیگر نیتا ضربه پای چپ مهاجم آرژانتینی را برگشت داد.

دقیقه '79 (0-4)(سرخیو آگوئرو): بالاخره آگوئرو گل دوم خود را به ثمر رساند! همکاری فوق العاده وی با نولیتو، فرصت خوبی خلق کرد تا ضربه پای راست زمینی او به گوشه دروازه راه یافت و این بار دیگر کاری از دست دروازه بان ساخته نبود.

دقیقه '81: نفوذ سانیا از راست و پاس به بیرون او با ضربه نولیتو از داخل قوس محوطه همراه شد اما باز هم نیتا با واکنشی عالی این ضربه را هم برگشت داد تا یک تنه مقابل سیتیزن ها ایستادگی کند.

دقیقه '88 (0-5)(سرخیو آگوئرو): بالاخره هت‌تریک! ستاره آرژانتینی علی رغم از دست دادن دو ضربه پنالتی و موقعیت های بسیار در این مسابقه، روی پاس فرناندینو در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه بغل پا گل سوم خود را نیز به ثمر رساند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

1771