هسکی: کوتینیو می‌تواند به سطح مسی و رونالدو برسد

هسکی: کوتینیو می‌تواند به سطح مسی و رونالدو برسد

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم پیشین لیورپول باور دارد که ستاره برزیلی این تیم توانایی رسیدن به سطح رونالدو و مسی را دارد.

به گزارش وبسایت نود، امیل هسکی که بین سال های 2000 تا 2004 پیراهن باشگاه لیورپول را بر تن کرد از عملکرد فیلیپه کوتینیو که در بازی روز یکشنبه مقابل آرسنال موفق شد دو گل بثمر برساند تمجید کرده است.

هسکی به Omnisport گفته:

فکر می کنم کوتینیو توانایی رسیدن به سطح مسی و رونالدو را دارد. او به اندازه آن ها استعداد دارد و این را گه گاهی نشان داده است. ما باید این را بیشتر از او ببینیم. مهارت های او شگفت انگیز هستند.

من استعداد او را در اینتر دیدم و بعضی از حرکاتش در تمرینات این تیم واقعا فوق العاده بودند. کوتینیو دید بسیار خوبی هم در زمین دارد. حتما دیدید زمانی نزدیک به بازیکنی می شوید و احساس می کنید او را گیر انداختید اما ناگهان ترفندی می زند و از سد شما رد می شود. انگار که پشت سرش چشم داشته باشد. کوتینیو چنین دیدی در زمین دارد.

اینگونه بازیکنان را واقعا فقط یک بار در یک دوره زندگی می بینیم. کوتینیو بازیکن فوق العاده ای است. به همین دلیل تیم های زیادی به جذب او علاقه دارند اما فیلیپه بازیکن بسیار مهمی برای لیورپول است.

او هنوز جوان است اما باید سطح بازی خودش را بالاتر ببرد. باور دارم می تواند این کار را بکند. مسئله استعداد نیست بلکه طرز فکر است. تنها علامت سوالی که درباره کوتینیو وجود دارد ذهنیتش است.

2031