ریوالدو: مسی هنوز هم از نیمار بهتر است

ریوالدو: مسی هنوز هم از نیمار بهتر است

به گزارش بخش بین المللی سایت ورزش 11، نیمار تا کنون دو قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در کوپا دل ری  و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به همراه بارسلونا به دست آورده است و در سال 2013 با قراردادی جنجالی از سانتوس راهی نیوکمپ شد.

 

ریوالدو که برای مدت 5 سال سابقه پوشیدن پیراهن بارسا را دارد معتقد است که لیونل مسی هنوز هم بهترین بازیکن بارسلونا است و  از نیمار بسیار جلوتر قراردارد.

 

دارنده توپ طلا در سال 1999 و قهرمان جام جهانی 2002 در مصاحبه با اکیپ گفت:

به عنوان یک برزیلی باید بگویم که نیمار طی دو سال گذشته واقعا پیشرفت خوبی داشته است. اما در طول یک دهه ی گذشته این مسی است که بسیار عالی بوده و هنوز هم قادر است استعداد های خود را به نمایش بگذارد. لیونل مسی برای من هنوز هم ستاره و بهترین بازیکن بارسلونا است.

 

نیمار به همراه تیم ملی کشورش در رقابت فوتبال المپیک 2016 در مرحله نیمه نهایی حضور دارد و در این مرحله باید به مصاف هندوراس بروند. نیمار در مرحله قبل یک گل و یک پاس گل مقابل کلمبیا به نام خود ثبت کرد.

ریوالدو در ادامه گفت:

ما واقعا یک فرصت بسیار خوب برای رسیدن به سکوی مدال داریم. این تیم کیفیت لازم را دارد. حضور بازیکنان با تجربه در باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله نیمار می تواند ما را به این مهم برساند.