تنابنده:این کارهای حقیرانه،حق نکونام نیست/اختلاف با خداداد دروغ است

تنابنده:این کارهای حقیرانه،حق نکونام نیست/اختلاف با خداداد دروغ است

بازیگر سینما و تلویزیون ایران گفت: اگر همین الان اسکورسیزی و رابرت دنیرو به ایران بیایند و برنامه ای داشته باشند آیا غیر از این است که حق تقدم با ما هنرمندان است.

محسن تنابنده در گفت و گو با کاپ، درباره دیدار پرسروصدای هنرمندان و تیم منتخبی از لالیگا برای خداحافظی جواد نکونام اظهار داشت:من در همدان مشغول کار تولید هستم و دقیقا خبر ندارم که در این چند روز چه اتفاقاتی افتاده است.از سوی مسئولان برگزار کننده بازی دعوت شده ام اما اینکه برسم به تهران بیایم یا نه هنوز چیزی نمیدانم. 

وی درباره این شایعه که حذف نام خداداد عزیزی از این بازی به دلیل درگیری وی با محسن تنابنده بوده است گفت: این حرفها خنده دار است. شما باور نکنید. من با خداداد خیلی عیاق هستم. ما در سفری که تیم منتخب 98 به اتریش داشت در کنار هم بودیم و در آن سفر به دعوت خود خداداد همراه آن بچه ها شدم. اتفاقا در وین خیلی به ما خوش گذشت و روزهای خوبی را با خداداد داشتم. متاسفم که عده ای این بحث ها را مطرح می کنند.

این بازیگر افزود: باید همین جا بگویم و از شما خواهش می کنم از قول من بنویسید که خداداد جزو بهترین دوستان من است. من در اتریش با اجازه خود او به زمین رفتم و اتفاقا به جای خداداد وارد بازی شدم. در چنین مواقعی که بحث فوتبال وسط است ما هنرمندان درجه دو هستیم و این یک واقعیت است که امثال خداداد عزیزی اصل کار به حساب می آیند.

وی اقزود: واقعا مسخره است. خواهش می کنم از قول من بنویسید در چنین بازی هایی اولویت با ورزشکاران و قهرمانان است نه ما هنرمندان. اما به هر حال چون کار جنبه تشریفاتی دارد و دوستان از ما می خواهند که حاضر شویم و به ما لطف دارند ما نیز حضور می یابیم. من به خودم اجازه نمی دهم جایی که امثال این بزرگان حضور دارند در اولویت باشم. برای شما یک مثال میزنم. اگر همین الان اسکورسیزی و رابرت دنیرو به ایران بیایند و برنامه ای داشته باشند آیا غیر از این است که حق تقدم با ما هنرمندان است. هم برای عکس یادگاری و هم برای دیدار دوستانه.

تنابنده در پاسخ به این سوال که آیا در بازی قبلی هنرمندان برابر ستارگان فوتبال جهان به خاطر برخی مسائل قهر کرده بود گفت: اصلا این موضوع حقیقت ندارد. آقای علی پروین لطف داشتند و با من صحبت کردند و گفتند دلم می خواهد در این بازی تو باشی. اما آنجا همان بحث اولویت مطرح بود و من وقتی دیدم فوتبالیست های ما ارجحیت دارند به خودم اجازه ندادم که حاضر شوم. وقتی روبرتو کارلوس و بازیکنان رئال مادرید به ایران می آیند در وهله اول باید پیشکسوتان ما در فوتبال برابر آنها بازی کنم. اگر یادتان باشد همان روز در اینستاگرام خودم عذرخواهی کردم. من حتی برای مسابقات هنرمندان در روسیه حاضر نشدم و از حالا به بعد هم اگر ببینم و احساس کنم که این موضوعات مشکل زا خواهد شد در هیچ کدام این مسابقات شرکت نمی کنم.

وی درباره اتفاقاتی که طی 24 ساعت اخیر رخ داده و دلخوری برخی چهره های فوتبالی رابه همراه داشته است گفت: این بازی ها محفل فوتبالی هاست و ما نباید این را فراموش کنیم. جواد نکونام را همه دوست دارند. من خودم به خاطر جواد همه کار می کنم.اما درباره این بازی با توجه به مشغله ام در شهرستان نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد.

تنابنده وقتی از خبر کناره گیری نکونام از حضور در این بازی مطلع شد گفت: نمیدانم چه بگویم فقط می دانم که این بازی ها و کارهای حقیرانه حق نکونام نیست. حق این بازیکن حضور در مسابقات بسیار باشکوهتری است. امثال نکونام، علی دایی، کریم باقری و وحید هاشمیان سال ها برای این فوتبال زحمت کشیده اند. روزی را یادم نمی رود که در بازی با کویت علی دایی به آن شکل بدنش را تا کرد و به توپ ضربه زد. به نظر من حق این بزرگان این است که با برنامه تر و در مسابقاتی بزرگتر از فوتبال خدحافظی کنند.