آسنسیو با چشم گریان معارفه شد: با تمام وجود در خدمت رئال مادرید خواهم بود

آسنسیو با چشم گریان معارفه شد: با تمام وجود در خدمت رئال مادرید خواهم بود

وبسایت رسمی برنامه نود -  مارکو آسنسیو، هافبک مایورکایی که امروز با شماره 20 در رئال مادرید معارفه شد در مراسم معارفه اش در زمانی که از مادرش که پنج سال پیش فوت شده یاد کرد، اشک در چشمانش جمع شد و نتوانست به حرفهایش ادامه بزند.

به گزارش وبسایت نود، آسنسیو در مراسم معارفه خود اظهار داشت:

حضورم در این جا لحظه ای احساساتی برای من است. از باشگاه و مدیر تیم متشکرم. با تمام وجود در خدمت پیراهن رئال مادرید خواهم بود. از پدرم، برادرم و مادرم که از بالا ما را نگاه می کند متشکرم"

باشگاه پیش از صحبت های آسنسیو، کلیپی از حرکات وی را در تالار افتخارات ورزشگاه برنابئو پخش کرد.

پرز در ابتدای مراسم در مورد بازی امشب جام برنابئو میان رئال مادرید و استاده رنس صحبت کرد، دیداری که تکرار فینال جام باشگاه های اروپای 1956 خواهد بود.وی اظهار داشت:

سانتیاگو برنابئو (مدیر اسبق رئال) نه تنها تاریخ رئال مادرید بلکه تاریخ فوتبال را تغییر داد. او با حضور دی استفانو و پاکو خنتو رئال مادرید اسطوره ای را تشکیل داد.

وی در مورد آسنسیو هم صحبت کرد:

رویای حضور در این جا را داشت و با استعداد بی نظیرش مادریدیسموها را شیفته خودش کرد. والدینش 12 سال پیش در مایورکا به من گفتند که دوست دارد در رئال بازی کند. در آن زمان هشت ساله بود و با تلاشی که داشت لیاقت حضور در پیراهن رئال را بدست آورد. رئال مادرید را تعصب تشکیل می دهد. با همین تیم قهرمان سوپرجام اروپا شد و یک گل زیبا به ثمر رساند تا تبدیل به جوانترین گلزن تاریخ رئال در فینال های اروپایی شود. هواداران در این جا پرتوقع هستند اما رئال مادرید خانه آسنسیوست و امیدوارم از حضور در این پیراهن لذت ببرد.

1140