گواردیولا: می خواهیم از لیگ قهرمانان لذت ببریم

گواردیولا: می خواهیم از لیگ قهرمانان لذت ببریم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی جدید منچستر سیتی ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند بازی های زیبایی را در لیگ قهرمانان اروپا به نمایش بگذارد.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال منچستر سیتی که فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را با خاطره خوبی به پایان رساند و در نهایت به جمع چهار تیم برتر راه یافت، در این فصل باید از مرحله پلی آف راهی این مسابقات شده و اولین حریف این تیم هم استوا بخارست رومانی است.

پپ گواردیولا که سه شنبه اولین بازی اروپایی خود را روی نیمکت منچستر سیتی خواهد نشست، درباره این بازی گفت:

از شغل خودم لذت می برم، اینکه باید برای بازی های تیم برنامه ریزی کنم و اینکه باید پیش بینی کنم کدام بازیکنان را باید برای این مسابقه به میدان بفرستم و راه های پیروزی بر تیم مقابل را پیدا کنم. من بازی های زیادی از تیم استوا بخارست دیده ام. نحوه بازی های این تیم و شیوه گلزنی به آنها را بسیار مورد توجه قرار داده ام؛ باید سعی کنیم به این تیم گل بزنیم زیرا در بازی های لیگ قهرمانان گلزنی در خانه حریفان بسیار مهم است. البته باید بازیکنان را به خوبی توجیه کرد که بازی در لیگ قهرمانان چه اهمیت فوق العاده ای دارد و اینکه چقدر بازی در لیگ قهرمانان می تواند لذت داشته و برای بازیکنان زیبا باشد.

این مربی اهل کاتالان که پیشتر دو بار با بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان شده، در ادامه گفت:

همه چیز در زمین مشخص می شود و به شرایط بازی بستگی دارد. هر مربی ایده های خاص خودش را دارد. من هم راهکارهای خودم را در جلسات تمرینی پیاده می کنم تا بازیکنانم را متقاعد کنم که این بهترین راه رسیدن به پیروزی است. مسئله دیگری که باید به آن توجه داشت، کیفیت بازیکنان است. اولین هدف ما اینست که برای خودمان و همچنین هواداران بازی خوبی را ارائه کنیم. بسیار مشتاق هستم که هواداران را هم در کنار خودمان در ورزشگاه داشته باشیم و حضور آنها را هم حس کنیم.

گفتنی است که تیم فوتبال منچستر سیتی روز سه شنبه اولین دیدار خود در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا را در برابر استوا بخارست رومانی انجام خواهد داد.

2081