هشدار بنیتز به سیسوکو در مورد رئال مادرید

هشدار بنیتز به سیسوکو در مورد رئال مادرید

وبسایت رسمی برنامه نود - رافا بنیتزبه موسی سیسوکو هشدار داد که جذب پیشنهاد وسوسه کننده رئال مادرید نشود.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، علی رغم اینکه گفته می شود پیشنهاد 40 میلیون رئال مادرید به موسی سیسوکو، هافبک 26 ساله نیوکاسل جدیست و دربهای فوتبال اسپانیا به روی وی باز شده، رافا بنیتز می گوید که او در مسیر اشتباهی قرار دارد و نباید آینده فوتبالی اش را به خطر بیاندازد. مطمئنا در صورت رسمی شدن، رد این پیشنهاد سنگین برای تیم دسته اولی نیوکاسل بسیار دشوار خواهد بود.

سیسوکو در این باره می گوید:

هنوز منتظرم که رئال به دنبال من بیاید. از این پیشنهاد استقبال خواهم کرد. اما هم اکنون من بازیکن نیوکاسل هستم.

این در حالی است که گفته می شود بنیتز اعلام کرده که به پیشنهادهای زیر 40 میلیون یورو فکر هم نخواهند کرد. از قرارداد او هنوز 2 سال باقی مانده است و بنیتز در این باره می گوید:

ما می دانیم در فوتبال مدرن مسائل چگونه پیش می رود و این راه درستی برای موسی نیست. من به او گفتم تو حرفه ای هستی و اکنون بازیکن مایی. توانایی های تو فوق العاده بالاست. از تو می خواهم به سختی تمرین کنی و راه خودت را ادامه دهی و اجازه بدهی هر شخصی وظایف خودش را انجام بدهد. اگر خریداران موسی فکر می کنند که برای خرید او می توانند تا پایان آگوست صبر کنند باید بگویم که اگر هم اکنون پیشنهاد بدهند بهتر خواهد بود. چرا که هرچه بیشتر صبر کنند مسائل سخت تر می شود. اگر خریداران با پیشنهادی معقول جلو بیایند ما قطعا به آن فکر می کنیم.

سرمربی اسبق رئال گفت:

اگر غیر از این باشد او بازیکن ماست و باید با ما تمریناتش را ادامه دهد و با جدیت در مسیر ما گام بردارد. هر روز شرایط سخت تر می شود. ما از او رضایت کامل داریم و تمایلی به پیش قدم شدن برای فروش وی هم نخواهیم داشت.

پیش از این رسانه های مادریدی رسما اعلام کرده بودند که در صورت عدم موفقیت کهکشانی ها برای به خدمت گرفتن پوگبا، آنها به سراغ سیسوکو خواهند رفت.

1313