رد شایعه انتقال به رئال مادرید یا بازگشت به بارسلونا؛ کونته از حضور فابرگاس در برنامه های آینده اش می گوید

رد شایعه انتقال به رئال مادرید یا بازگشت به بارسلونا؛ کونته از حضور فابرگاس در برنامه های آینده اش می گوید

وبسایت رسمی برنامه نود - آنتونیو کونته تاکید می‌کند که علیرغم نیمکت نشینی ستاره اسپانیایی در دیدار دوشنبه‌شب برابر وستهم، این بازیکن کماکان در برنامه‌های این مربی ایتالیایی قرار دارد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از اسکای، صحبت‌هایی مبنی بر جدایی فابرگاس که در دیدار تیمش برابر وستهم، نود دقیقه روی نیمکت نشسته بود در روزنامه‌ها به منتشر می شود، به‌ طوری‌که از رئال مادرید، یوونتوس و بارسلونا به‌عنوان مقاصد احتمالی یاد می‌شود. بااین‌حال کونته در این زمینه می‌گوید:

سسک بازیکن ماست و من از او، رفتارش و نگرشش راضی هستم. او می‌داند که در باشگاه بزرگی مانند چلسی چنین اتفاقاتی ممکن است و من باید 11 نفر را برای ترکیب اصلی انتخاب کنم. این موضوع برای فابرگاس یا هریک از بازیکنان ممکن است رخ دهد. مهم این است که همیشه نگرش درست را در بازیکنان شاهد باشیم چراکه ما باید تمام فصل بجنگیم و باید در همه شرایط در کنار هم باشیم. برای این بازی تصمیم من این بود. ممکن است بازی بعد تصمیمم عوض شود. وقتی مربی تصمیمی می‌گیرد، همواره دلیلی برای آن وجود دارد اما من ترجیح می‌دهم دلیلش برای خودم محفوظ باشد. اما تکرار می‌کنم که من از بازیکنانم و از تمرین کردن با آن‌ها راضی و خوشحال هستم.

گفتنی است شاگردان کونته در اولین بازی فصل جدید لیگ جزیره، دوشنبه‌شب موفق شدند با نتیجه 2-1 وستهم را شکست دهند.

1405