نویر: قهرمانی سوپر کاپ پس از سه سال ناکامی لذت مضاعفی داشت

نویر: قهرمانی سوپر کاپ پس از سه سال ناکامی لذت مضاعفی داشت

وبسایت رسمی برنامه نود - مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ، پیروزی 2-0 تیم خود مقابل بوروسیا دورتموند در مسابقه سوپر جام آلمان و فتح این عنوان پس از 3 سال ناکامی را بسیار لذت بخش دانست.

به گزارش وبسایت نود، مانوئل نویر دروازه بان ملی پوش بایرن مونیخ پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل بوروسیا دورتموند در سوپر جام آلمان، مصاحبه کوتاهی را درباره شروع متزلزل بایرن در اوایل بازی و شرایط جدید این تیم با وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان انجام داد.

مانوئل نویر که در آخرین بازی رسمی خود با پیراهن تیم ملی آلمان در نیمه نهایی یورو 2016 مقابل فرانسه طعم تلخ شکست را چشیده بود، پس از برد ارزشمند در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک مقابل دورتموند و فتح سوپر جام آلمان پس از 3 سال، به وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان گفت:

خیلی عالی است که ما برای فتح جام بازی می کنیم و وقتی احساس لذت بیشتری داریم که پس از 3 سال متوالی، بالاخره به قهرمانی سوپر جام دست یافتیم.

نویر در پاسخ به این پرسش که آیا قهرمانی در سوپر جام به معنای شروع کوبنده بایرن در بوندس لیگا خواهد بود، می گوید:

نمی دانم. لزوما چنین نیست. تیم های دورتموند و وولفسبورگ در 3 سال گذشته به قهرمانی سوپر جام دست یافتند اما نتوانستند به قهرمانی لیگ برسند. البته نمی خواهم بگویم که ما شروع بدی در لیگ خواهیم داشت. دیدگاه ما این است که همیشه در مقابل دورتموند پیروز شویم. این مسابقه یک بازی دوستانه نبود بلکه دوئلی بین دو تیم بزرگ آلمان بود که هر دو به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند.

دروازه بان شماره یک مانشافت (تیم ملی آلمان) درباره شروع متزلزل بایرن مونیخ در 30 دقیقه نخست مسابقه و چند واکنش خوبی که انجام داد تا دروازه بایرن را بسته نگهدارد، به وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان چنین گفت:

بسیاری از بازیکنان بایرن به علت حضور در تیم های ملی، فقط حدود یک هفته است که در کنار یکدیگر جمع شده اند. شما دیدید که بازیکن های ملی پوش، چندان با آهنگ بازی تیممان هماهنگ نبودند ولی سایر بازیکن ها که در تمرین های پیش فصل حضور داشتند، عملکردی به مراتب هماهنگ تر را ارائه دادند. ما از نتیجه بازی راضی هستیم اما برتری همیشگی مقابل دورتموند را در این مسابقه نداشتیم.

بایرن مونیخ در بازی مقابل دورتموند، درصد مالکیت توپ کمتری نسبت به حریف داشت در حالی که طی دوران حضور پپ گواردیولا، چنین چیزی را ندیده بودیم. مانوئل نویر در این باره می گوید:

این امر بسیار غیر معمول بود. این اتفاق در مسابقه لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید نیز برای حریف ما اتفاق افتاد. اسپانیایی ها مالکیت توپ کمتری داشتند اما پیروز شدند. شما می توانید به این صورت نیز به برد دست یابید.

گفتنی است که تیم های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند به ترتیب در روزهای 26 و 27 آگوست در اولین بازی بوندس لیگایی خود به مصاف تیم های وردر برمن و ماینتس خواهند رفت.

4464