مدافع جوان دورتموند: عملکرد بایرن مونیخ هوشمندانه تر از ما بود

مدافع جوان دورتموند: عملکرد بایرن مونیخ هوشمندانه تر از ما بود

وبسایت رسمی برنامه نود - فیلیکس پاسلاک مدافع دورتموند اعتقاد دارد که بایرن مونیخ هوشمندی بیشتری را در مسابقه سوپر جام به نمایش گذاشت.

فیلیکس پاسلاک مدافع بوروسیا دورتموند اعتقاد دارد که بایرن مونیخ در مسابقه سوپر جام، کمی زیرکانه تر از تیمش عمل کرده است. اولین مسابقه رسمی در فصل جدید فوتبال آلمان با دیدار بین دو رقیب همیشگی یعنی بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ در چارچوب سوپر جام فوتبال این کشور برگزار شد و بایرن با دو گل آرتورو ویدال و توماس مولر در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک به برتری دست یافت. به نقل از وبسایت رسمی بوندس لیگا، فیلیکس پاسلاک مدافع دورتموند درباره این بازی می گوید

تیم بایرن مونیخ زیرکانه تر از ما عمل کرد. ما عملکرد واقعا خوبی به ویژه در نیمه اول داشتیم و باید به گل می رسیدیم اما آنها از کارایی بیشتری برخوردار بودند.

همچنین مانوئل نویر پس از بازگشت به مونیخ، درباره پیروزی غرور بر انگیز تیمش می گوید:

تردیدی وجود ندارد که سوپر جام طی سال های اخیر، از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. همین که ما در 3 سال گذشته قادر به قهرمانی در این جام نبوده ایم، باعث شد تا از این قهرمانی احساس بهتری داشته باشیم.

گفتنی است که شاگردان کارلو آنچلوتی با شکست دورتموند توانستند به پنجمین قهرمانی بایرن مونیخ در سوپر جام آلمان دست یابند و طلسم عدم قهرمانی در این جام از سال 2012 به بعد را بشکنند.

4464