سرمربی استوا بخارست: گواردیولا بهترین مربی جهان است

سرمربی استوا بخارست: گواردیولا بهترین مربی جهان است

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی رومانیایی استوا بخارست با اعلام اینکه مقابل تیم تحت هدایت بهترین مربی جهان به میدان خواهند رفت، با این حال به کسب نتیجه ای مناسب خوش بین است.

به گزارش وبسایت نود، مربی استوا بخارست در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل منچستر سیتی اعلام کرد شاید گواردیولا بهترین مربی دنیا باشد ولی ما توانایی شکست دادن منچستر سیتی را داریم. لورنت رگکموف مربی استوا بخارست در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار رفت مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد بازیکنانش توانایی شکست دادن تیمی تحت هدایت بهترین مربی جهان را خواهند داشت.

استوا بخارست برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید امروز به مصاف منچستر سیتی برود که هدایت آن را پپ گواردیولایی بر عهده دارد که به عنوان مربی، 2 بار قهرمان این مسابقات شده است. او با اعلام اینکه قطعا تقابل با تیمی تحت مربیگری گواردیولا ترسناک خواهد بود، از توانایی بالای بازیکنانش برای شکست آبی‌های منچستر خبر داد و افزود:

ما بازی منچستر سیتی و ساندرلند را به طور کامل آنالیز کردیم و همه اطلاعات لازم را برای تقابل با این تیم در اختیار داریم، با این حال حتی اگر قرار باشد مقابل تیمی بزرگ با هدایت بهترین مربی جهان قرار بگیریم، شانس بسیار خوبی برای پیشرفت خواهیم داشت. به صعود از این مرحله بسیار خوش بین هستم چراکه بازیکنان قدرتمندی در اختیار داریم، باید منتظر باشیم تا ببینیم در زمین چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

این مربی رومانیایی با اعلام اینکه در دو دیدار پیش رو نمایشی هجومی خواهند داشت اضافه کرد که اگر مقابل تیمی مانند سیتی تمرکز لازم را نداشته باشیم، نمی‌توانیم انتظار نتیجه خوبی را داشته باشیم. او در این رابطه ادامه داد:

در دیدار خانگی تمام تلاش خود را خواهیم کرد که با نمایشی هجومی بازی را به سود خود به پایان برسانیم چراکه برای صعود از این مرحله، انتخاب دیگری نخواهیم داشت، با این حال باید تمام تمرکزمان را معطوف به این دو دیدار کنیم چراکه حتی اگر با یک یا دو گل برتری این دیدار را به پایان برسانیم، باید در دیدار برگشت در ورزشگاه اتحاد به میدان برویم. دیدار در ورزشگاه اتحاد، دیداری بسیار سخت خواهد بود چراکه از الان بلیط این مسابقه به پایان رسیده است که خود نشان می‌دهد جو سختی در ورزشگاه علیه ما حاکم خواهد بود. با این تفاسیر حتی اگر بتوانیم با نتیجه خوبی زمین خودی را به پایان برسانیم، احتمال وقوع هر اتفاقی در ورزشگاه اتحاد وجود خواهد داشت.

1899