به گزارش ورزش 11، تیم فوتبال نفت تهران امروز در حالی برای برپایی اردوی آمادهسازی راهی سرعین اردبیل خواهد شد که دروازهبان این تیم در این اردو غایب خواهد بود. وحید شیخویسی دروازهبان تیم نفت که چند وقتی است خواهان دریافت رضایتنامه شده، با نفتیها به اردبیل نرفت و در تهران ماندنی شد تا بتواند رضایتنامهاش را از این باشگاه بگیرد.
شیخویسی با نفتیها به اردبیل نرفت













