صحبت های بازیکنان دورتموند و بایرن پس از بازی دیشب

صحبت های بازیکنان دورتموند و بایرن پس از بازی دیشب

وبسایت رسمی برنامه نود - شب گذشته بازی سوپرکاپ فوتبال آلمان بین دو تیم بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند برگزار شد که طی آن کارلو آنجلوتی در اولین بازی خود توانست همراه با بایرن مونیخ اولین جام را برای این تیم به دست آورد.

به گزارش وب سایت نود، پس از این بازی وب سایت رسمی بوندسلیگا با چند تن از بازیکنان دو تیم مصاحبه هایی انجام داد که با هم می خوانیم.

مت هوملس

بازی بسیار دشواری بود، و در نیمه اول ما به یک دروازه بان خوب و کمی شانس نیاز داشتیم و خوشبختانه بازی را بردیم. اما فکر می کنم دورتموند استحقاق این را داشت که گل اول بازی را بزند و شاید هم به پیروزی برسد.

مانوئل نویر

وقتی که با دورتموند بازی می کنی، دیگر هیچ چیز برای شما آسان نیست. آنها مهم ترین حریف ما برای کسب مقام قهرمانی هستند که در چند سال گذشته هم همین طور بوده است و فکر می کنم در این فصل هم چنین رقابتی را با هم داشته باشیم.

کارلو آنچلوتی

بازی بسیار دشواری بود. و از اینکه بازی بسیار دشواری را بردیم بسیار خوشحال هستم. اما باید اذعان کنیم که دورتموند در وقت اول بسیار خوب بازی کرد.

توماس مولر

در پایان بازی امروز که با دو گل پیروز شدیم باز هم مشکلاتی در بازی تیم داشتیم و البته که دورتموند هم در وقت اول بسیار عالی بازی کرد.

رومن بورکی (دروازه بان دورتموند)

به سختی می شود در مورد این بازی حرف زد. ما از نظر مالکیت توپ برتر بودیم و پاس های خوبی ارسال کردیم و موقعیت های خوبی هم داشتیم. اما در گلزنی موفق نبودیم و در پایان هم بازی را واگذار کردیم.

2081