هوملس: لحظه ورود به زمین شدیدا احساسی شده بودم

هوملس: لحظه ورود به زمین شدیدا احساسی شده بودم

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع 27 ساله تیم ملی آلمان که امسال از بوروسیا دورتموند به رقیب همیشگی و تیم سابقش، بایرن مونیخ منتقل شده از احساساتش پیش از شروع بازی می گوید.

به گزارش وبسایت نود، fourfourtwo گزارش می دهد که متس هوملس علیرغم هو شدن از سوی برخی هواداران باشگاه سابقش در بازی سوپر کاپ آلمان در سیگنال آیدونا پارک، نسبت به هواداران تیم سابق مثبت اندیش است و از آن ها ناراحت نیست.

هوملس در گفت و گویی که با بیلد آلمان داشت در این رابطه گفت:

لحظات پیش از ورود به استادیوم خیلی احساساتی شدم و احساسات بر من غلبه کرد همان جا بود که گیر افتادم. موقعیت خیلی عجیبی بود. با هر موضوعی می توان به دلخواه مواجه شد و رفتار کرد. هنوز چیز های مثبت زیادی وجود دارند، افراد زیادی در توئیتر و فیسبوک من می نویسند و گذشته و زمانی که من در تیم آن ها بودم را ارج می نهند. به خاطر آن افراد من سعی می کنم چنین نگرشی به این مسئله داشته باشم.

هوملس در ادامه درباره شرایط خودش در بایرن پس از نخستین بازی و اولین جام با این تیم هم گفت:

این اولین جام بود ولی عملکرد من باید بهتر باشد. البته اگر قرار باشد تنها پس از هشت روز تمرین هم سطح دیگر بازیکنان تیم که 5 هفته تمرین کرده اند باشم، دیگر تمرینات پیش فصل بی معنی جلوه می کرد. این بازی برای من یک بازی مهم بود تا یک قدم دیگر به سمت اطمینانم از آمادگی نزدیک شوم. با توجه به عملکردم باید بگویم خوشبختانه این سقف تواناییم نبود!

متس هوملس در حالی دیشب نخستین بازی خود برای بایرن مونیخ را انجام داد و پاس گل دوم را برای مولر فراهم کرد که پس از هشت سال حضور در دورتموند و به عنوان کاپیتان این تیم راهی مونیخ شد.