سوارز: هنوز 90 دقیقه از سوپر کاپ اسپانیا مانده است

سوارز: هنوز 90 دقیقه از سوپر کاپ اسپانیا مانده است

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا اعلام کرد هنوز برای برپایی جشن قهرمانی خیلی زود است و باید تا پایان دیدار بامداد پنجشنبه منتظر بود.

به گزارش وبسایت نود، آبی اناری‌ها در دیداری برتر توانستند در خانه سویا، با نتیجه 2-0 به پیروزی برسند تا با خیال آسوده‌تر به دیدار برگشت این مسابقات قدم بگذارند، با این حال مهاجم اروگوئه‌ای هشدار داد که هنوز هیچ چیز تمام نشده است.

بارسلونا در حالی به پیروزی 2-0 رسید که در نیمه اول این دیدار، جرمی متیو و آندرس اینیستا را به دلیل مصدومیت همسترینگ و زانو از دست داد. با این حال لوییز سوارز در دقیقه 54 اولین گل تیمش را روی حرکت ترکیبی زیبا، روی پاس آردا توران به ثمر رساند و در انتهای این دیدار، منیر الحدادی ، پاس زیبای لیونل مسی را تبدیل به گل کرد تا آبی اناری‌ پوشان با خیال آسوده تری در دیدار برگشت این مسابقات به میدان بروند. با این حال لوییز سوارز در پایان این دیدار در مصاحبه با سایت گل گفت:

هنوز هیچ چیز قطعی نشده و 90 دقیقه دیگر از این دیدار در پیش است، همچنان باید تلاش کنیم تا با ارائه نمایشی بدون نقص، در دیدار برگشت هم به پیروزی برسیم. در این دیدار محکوم بودیم نمایشی درخشان ارائه دهیم و به همین دلیل فشار زیادی را متحمل شدیم، ولی در این باشگاه می‌دانیم چگونه بر این فشار فائق آییم. با این حال در نیمه دوم ریتم بازی خود را پیدا کردیم و توانستیم به برتری برسیم، با این حال هنوز هیچ چیز تمام نشده، برای قهرمانی در سوپرکاپ، باید 90 دقیقه دیگر در نیوکمپ به میدان برویم.

دو تیم سویا و بارسلونا باید در دیدار برگشت سوپر کاپ اسپانیا، بامداد پنجشنبه به مصاف هم بروند.

1899