بادامکی:انتقاد کاظمی درست است، باید حواسمان جمع باشد

بادامکی:انتقاد کاظمی درست است، باید حواسمان جمع باشد

هافبک سیاه جامگان گفت: از دست رفتن امتیازهای سیاه جامگان در دقایق آخر ربطی به مشکل بدنی ندارد.

حسین بادامکی در گفت و گو با کاپ، درباره نتایج اخیر سیاه جامگان اظهار داشت: متأسفانه در بازی با فولاد و در حالی که شایسته برد بودیم نتوانستیم در دقایق پایانی از تک گل مان مراقبت کنیم و دو امتیاز خانگی را از دست دادیم. گل هایی که در دقایق پایانی می خوریم کارمان را سخت کرده و درست در دقایقی که باید هوشمندانه بازی کنیم این کار انجام نمی شود.

وی درباره علت این موضوع و اینکه آیا این به شرایط بد بدنی بازیکنان سیاه جامگان بستگی دارد یا نه گفت: فکر نمی کنم به شرایط بدنی ربطی داشته باشد. ما خودمان تمرکز مان را از دست می دهیم و باید در دقایق آخر کار را تمام شده تلقی نکنیم تا با دریافت امتیاز کامل زمین مسابقه را ترک کنیم.

هافبک تیم سیاه جامگان در این ارتباط که فرهاد کاظمی عنوان کرده تیمش از باتجربه ها لطمه می بیند گفت: قطعا انتظار از باتجربه ها بیشتر است و کادر فنی بی دلیل این حرف را نزده است. ما باید الگوی خوبی برای جوان ترها باشیم و دقت مان را در حین مسابقه بیشتر کنیم تا تیم از ناحیه ما ضربه نخورد. در واقع باید بیشتر حواسمان را جمع کنیم. چون در نتایج تیم جوان و باتجربه دخیل هستند.

بادامکی درباره صحنه پنالتی و خطای دست حمید علی عسگری که داور آن را به ضرر سیاه جامگان سوت زد گفت: فاصله توپ تا حمید آن قدر کم و نزدیک بود که حتی اگر خود حمید هم میخواست دستش را جلوی توپ قرار دهد فرصت نمی کرد. حمید بازیکن باتجربه ای است و فکر نمی کنم به عمد دستش را مقابل توپ قرار داده باشد. با این حال باید به تصمیم داور احترام گذاشت. اگر در طول بازی موقعیت هایمان را به راحتی از دست ندهیم این مسائل هم اثری در نتیجه تیم مان نخواهد داشت. 

هافبک سیاه جامگان درباره تاثیر مثبت و منفی تعطیلات لیگ برای تیمش بیان داشت: فکر می کنم این تعطیلات به نفع ما باشد. تمرینات بیشتر و انجام بازی تدارکاتی می تواند کمک کند تا هم تمرکزمان بالا برود و هم هماهنگ تر شویم. 

وی درباره حضور نصفه و نیمه خودش در مسابقات این تیم گفت: من دیرتر از سایر بازیکنان به جمع سیاه جامگانی ها اضافه شدم و هم تمرینات بدنی کمتری داشتم و هم تاکتیکی. قطعا از این تعطیلات به نفع خودم استفاده می کنم و مرز آمادگی ام را به حدی که برای تیم مفید باشد برسانم.

هافبک اسبق پرسپولیس همچنین درباره شرایط این تیم توضیح داد: تیم پرسپولیس این فصل هم یارگیری خوبی داشت و هم تمرینات مناسبی را برگزار کرده است. قرار گرفتن این تیم در صدر جدول نشان می دهد که اوضاع در پرسپولیس خوب است و فکر می کنم اگر تیم با همین رویه پیش برود در نهایت می تواند خواسته هوادارانش که قهرمانی در لیگ است را برآورده کند.

بادامکی در پایان گفت: تمام بازی ها در لیگ سخت شده و سطح تیم ها به یکدیگر نزدیک است. فکر می کنم بازیکنان به خوبی در بین شانزده تیم تقسیم شدند و خود ما هم در بازی بعد یک دیدار دشوار در تبریز مقابل گسترش خواهیم داشت.