صحبت های گواردیولا در خصوص نصری، توره و جو هارت

صحبت های گواردیولا در خصوص نصری، توره و جو هارت

وبسایت رسمی برنامه نود - پپ گواردیولا می گوید بازیکنانی که گفته می شود در لیست مازاد منچستر سیتی قرار دارند، هنوز هم می توانند جایگاه خود را در این تیم به دست بیاورند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، یحیی توره و سمیر نصری از فهرست سیتیزن ها در دیدار روز گذشته مقابل ساندرلند کنار گذاشته شدند اما گواردیولا می گوید آنها هنوز هم می توانند آینده خود را در جمع آبی ها جست و جو کنند. وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش، در خصوص این دو اظهار داشت:

من هیچ گله و شکایتی از نام هایی که گفتید ندارم. یحیی خیلی خوب تمرین می کند و نصری هم تازه به جمع ما اضافه شده است. اما در همین مدت کم هم عالی بوده و مرا شگفت زده کرده است. حتی همه می دانند مانگالا چه بازیکن با کیفیتی است اما من تصمیم نهایی را در خصوص فهرست 11 نفره تیمم برای هر بازی می گیرم و امروز تصمیم گرفتم که این فهرست را برای بازی مهیا کنم. این بدان معنی نیست که برای بازی های بعد هم همین بازیکنان در ترکیب به میدان بروند. در بایرن و بارسا هم من ترکیب های زیادی را امتحان کردم چرا که می خواستم از تمام آنچه در اختیار دارم استفاده کنم.

گواردیولا همچنین در خصوص نیمکت نشینی جو هارت گفت:

کابایرو این جایگاه را در بازی های پیش فصل، با تمرینات و عملکرد خیلی خوبش تصاحب کرد. اما این هیچ چیز را تضمین نمی کند. او اعتماد به نفس فوق العاده ای داشت و برای همین من نیز به ویلی اعتماد کردم. همانطور که هارت می تواند با تلاشش فرصت بازی و حضور در ترکیب ثابت را بدست آورد، هر بازیکن دیگری نیز این شانس را دارد تا با تمرینات خوبش مرا متقاعد به استفاده از وی در ترکیب منچستر سیتی کند.

سرمربی سیتی در خصوص بازی ادامه داد:

با توجه به نتایج به دست آمده در سایر بازی ها باید بگویم از نتیجه راضی هستم. عملکرد بازیکنان مرا خوشحال کرد. باید سرعتمان را در حمله بیشتر کنیم. باید یاد بگیریم و کم کم سرعت بازیمان را افزایش دهیمو من نشانه های خوبی در تیمم دیدم. فرصت گلزنی زیادی به حریف ندادیم. آنها دو موقعیت داشتند که یکی را کابایرو گرفت و یکی تبدیل به گل شد.

1313