توخل: انتقال به بایرن مونیخ، یک قدم رو به جلو برای هوملس بود

توخل: انتقال به بایرن مونیخ، یک قدم رو به جلو برای هوملس بود

وبسایت رسمی برنامه نود - در آستانه رویارویی متس هوملس با تیم سابق خود در سوپر کاپ آلمان، سرمربی بوروسیا دورتموند انتقال او به رقیب را تلخ، اما قدمی رو به جلو برای او خواند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های بایرن مونیخ و دورتموند در حالی امشب در چارچوب سوپر کاپ آلمان به مصاف یکدیگر می روند که متس هوملس، مدافع و کاپیتان سابق زنبور ها، برای اولین بار مقابل تیم و هم باشگاهی های سابق خود قرار می گیرد.

به گزارش ESPN، توماس توخل، سرمربی بوروسیا دورتموند در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:

متس تصمیم گرفت به یکی از بهترین باشگاه های دنیا بپیوندد. او به باشگاهی پیوست که در واقع یک پله از دورتموند بالا تر است. مشخصا این موضوع که او با این انتقال یک رقیب مستقیم را قوی تر کرده است تلخ است، شکی در این موضوع نیست. اما ما تصمیم او را به هیچ عنوان از روی دشمنی قلمداد نمی کنیم و از آن در برابر او استفاده نخواهیم کرد.

هم‌چنین ماریو گوتسه، ستاره تیم ملی آلمان که پس از ترک دورتموند و پیوستن به بایرن مونیخ و گذراندن دورانی نه چندان درخشان در این تیم، به باشگاه سابق خود بازگشته است هم بازی متفاوت و احساسی ای را تجربه خواهد کرد. توخل درباره شرایط گوتسه و نحوه برخورد هواداران با او نیز گفت:

ماریو بازیکن بوروسیا دورتموند است و باید مورد حمایت هواداران ما قرار بگیرد.

بایرن مونیخ و دورتموند در پنجره نقل و انتقالات 2016 تا کنون سه بازیکن رد و بدل کرده اند که متس هوملس از دورتموند به مونیخ و سباستین روده و ماریو گوتسه از بایرن به دورتموند منتقل شده اند.

1721