پاریسن ژرمن آماده ارائه پیشنهاد هنگفت برای خرید ستاره تیم ملی آلمان

پاریسن ژرمن آماده ارائه پیشنهاد هنگفت برای خرید ستاره تیم ملی آلمان

وبسایت رسمی برنامه نود - گمانه زنی های رسانه های اروپایی از آماده شدن تیم متمول پاریسی برای ارائه پیشنهادی هنگفت به وولفسبورگ برای به خدمت گیری یولین درکسلر خبر می دهد.

به گزارش وبسایت نود، یولین درکسلر، ستاره تیم ملی فوتبال آلمان سال هاست از بازیکنان مورد علاقه آرسن ونگر و از اهداف توپچی های لندن محسوب می شود، اما به نظر می رسد با ادامه تعلل های این باشگاه در فعالیت های نقل و انتقالاتی جاری، باشگاه پاریسن ژرمن در حال تدارک یک پیشنهاد وسوسه کننده برای باشگاه آلمانی است.

به گزارش وبسایت ESPN، وولفسبورگ در فصل جدید در هیچ یک از رقابت های اروپایی شرکت نخواهد داشت و همین مسئله هم باشگاه های بزرگ اروپا را برای به خدمت گرفتن ستاره مستعد این تیم امیدوار کرده و هم خود این بازیکن برای انتقال به تیمی دیگر در برابر باشگاه قرار داده است.

در هفته های گذشته ابتدا خبر علاقه این هافبک توانمند آلمانی به جدایی از باشگاه منتشر شد که ابتدا سران وولفسبورگ قاطعانه اعلام کردند که او را نخواهند فروخت و سپس خبر جریمه یکصد هزار یورویی درکسلر، برخورد جدی باشگاه با بازیکن ناراضی را نشان داد. از بایرن مونیخ، رئال مادرید و لیورپول به عنوان دیگر مشتریان این بازیکن جوان یاد می شود.

شایان ذکر است درکسلر سال گذشته در ازای 40 میلیون یورو از شالکه به وولفسبورگ پیوست و منابع آلمانی رقم فسخ قرارداد او که از سال 2017 میلادی قابل اجرا می شود را از 75 تا 100 میلیون یورو تخمین زده اند.

1721