طالقانی:صنعت نفت جرقه نیست/بانک ملی بودجه تیم قهرمان را نداده است

طالقانی:صنعت نفت جرقه نیست/بانک ملی بودجه تیم قهرمان را نداده است

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان گفت: امیدواریم امسال هم استان خوزستان مانند فصل پیش یک پدیده دیگر به فوتبال ایران معرفی کند.

کاظم طالقانی در گفت و گو با کاپ، درباره شرایط تیم های استان خوزستان در لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت:عملکرد تیم صنعت نفت تا اینجای فصل خوب بوده و برای اهالی فوتبال استان اتفاق خوبی است که این تیم توانسته نتایج در خور توجهی کسب کند. فصل گذشته استقلال خوزستان در لیگ برتر پدیده شد و امید داریم این روند در استان فوتبال خیز خوزستان همچنان با حضور دیگر نمایندگان این منطقه ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال دارد نماینده آبادان پس از مدتی از این شرایط دور شود گفت: شک نکنید صنعت نفت جرقه نیست. این تیم با حضور بازیکنان بااستعداد آبادانی قطعا می تواند در ادامه لیگ هم نتایج خوبی برای خود رقم بزند. صنعت نفت هم تیم پرهواداری است و هم فوتبال زیبایی ارائه می دهد.

رئیس هیات فوتبال خوزستان درباره دو نماینده دیگر استانش در لیگ برتر گفت: دو باشگاه استقلال خوزستان وفولاد شرایط خوبی را به لحاظ مالی سپری نمی کنند. همین امر باعث شده تا نتوانند بازیکنان جدید و نفراتی که مدنظر کادر فنی شان بوده را به استخدام درآورد. در صورت تداوم این روند احتمال دارد که به هر دوی تیم ها لطمه وارد شود. 

طالقانی با اشاره به وضعیت تیم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان نماینده ایران در آسیا و قهرمان فصل پیش است. متاسفانه طبق اخباری که از این باشگاه دارم قول هایی که بانک ملی به عنوان حامی مالی این باشگاه قبل از شروع مسابقات و بعد از آن داده بود عملی نشده و بودجه ای در اختیار باشگاه قرار نگرفته است. این امر می تواندباعث بروز مشکلات ذهنی در اعضای تیم شده و شرایط را برای کادر فنی استقلال خوزستان هم دشوار کند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به شرایط فولاد گفت: متاسفانه فولاد باز هم مثل فصل قبل شروع بدی در لیگ داشته که این می تواند به اعضای هیات مدیره هشدار دهد تا از تجربیات گذشته نهایت استفاده را ببرند. قطعا بهره گیری از مدیران کارآزموده می تواند راهگشای آنها باشد. اگر قرار است کاری برای فولاد صورت بگیرد از همین حالا باید به فکر چاره اندیشی باشند تا اتفاقات فصل قبل تکرار نشده و کار به روزهای آخر نکشد.