قهرمان بوکس سنگین وزن جهان لو داد: کریستیانو رونالدو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرده است

قهرمان بوکس سنگین وزن جهان لو داد: کریستیانو رونالدو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرده است

وبسایت رسمی برنامه نود - قهرمان بوکس سنگین وزن جهان از تمدید قرارداد کریستیانو رونالدو با رئال مادرید خبر داد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، کانور مک گرگور، قهرمان بوکس سنگین وزن جهان و دوست صمیمی کریستیانو رونالدو در بین گفته‌های خود، خبر از تمدید قرارداد این بازیکن پرتغالی، با رئال مادرید داد. این دو سوپر استار دنیای ورزش بعد از اتمام مسابقات یورو 2016 در جریان مراسمی با یکدیگر دیدار کردند و به گفته این قهرمان سنگین وزن، رونالدو با باشگاه مادریدی، قراردادش را تمدید کرده است. در حالیکه یکی از خبرنگاران از او سوالی در مورد اینکه آیا او توانایی شکست دادن رونالدو در لیست پر درآمدترین ورزشکاران را دارد یا خیر؟ با پاسخ جالبی از طرف مک گرگور روبرو شد. او در این مورد گفت:

رقابت خیلی سختی در این مورد داریم، رونالدو به تازگی قرارداد جدیدی با باشگاهش امضاء کرده است، با این حال هنوز هم مشخص نیست، شاید سال آینده او را شکست بدهم!

قرارداد فعلی رونالدو با باشگاه مادریدی تا سال 2018 اعتبار دارد و در حالیکه به نظر می رسد بازیکن پرتغالی و لوس بلانکوس به توافق رسیده‌اند، باید منتظر بود تا باشگاه مادریدی ها این توافق را رسماً اعلام کنند. طبق اخبار منتشر شده قرارداد جدید تا سال 2020 یا 2021 اعتبار خواهد داشت. به نظر می‌رسید که این قرارداد در روز 29 آگوست، قبل از بازی های ملی رسماً اعلام شود، ولی با توجه به اینکه رونالدو برای دیدار دوستانه تیم ملی کشورش دعوت نشده است، به نظر می رسد که خبر رسمی تمدید قرارداد او طی مراسمی در سانتیاگو برنابئو، در تاریخی دیگر اعلام خواهد شد.

1899