پیش بازی برنموث - منچستر یونایتد؛ در جست و جوی روزهای روشن

پیش بازی برنموث - منچستر یونایتد؛ در جست و جوی روزهای روشن

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر یونایتد در نخستین دیدار رسمی خود تحت هدایت خوزه مورینیو به مصاف برنموث خواهد رفت.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود این بازی در چهارچوب هفته نخست لیگ برتر جزیره به میزبانی برنموث در ورزشگاه ویتالیتی برگزار خواهد شد. قضاوت این بازی بر عهده جاناتان ماس خواهد بود. دیدار برنموث و منچستر راس ساعت 19:30 دقیقه به وقت تهران در روز یکشنبه آغاز خواهد شد. آخرین جدال دو تیم دیدار برگشت فصل گذشته در ورزشگاه اولدترافورد بود که با نتیجه 3 بر 1 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید. البته دیدار رفت را تیم برنموث 2 بر 1 به سود خویش خاتمه داد.

جدال مربیان در بازی فردا جذاب خواهد بود. ادی هاو یکی از مربیان خوش فکر لیگ برتر است. او که موفق شد در نخستین حضورش در سطح اول فوتبال جزیره، تیمش تحت هدایتش را در لیگ برتر نگه دارد فردا در مقابل خوزه مورینیویی خواهد ایستاد که خیلی ها به او به چشم یک منجی می نگرند. زیرا منچستر یونایتد پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن، علی رغم هزینه های گزاف، از سطح اول فوتبال اروپا فاصله گرفته و در لیگ داخلی نیز افتخار درخور شانی کسب نکرده است. از طرفی خوزه مورینیو نیز هیچ گاه در بازی نخست تیم تحت هدایتش در لیگ برتر شکست نخورده است.

منچستر یونایتد به پشتوانه پیروزی برابر لستر و تصاحب اولین جام این فصل روحیه مضاعفی هم گرفته است. ضمن اینکه آنها در 8 بازی اخیر خود موفق به کسب 7 برد و تنها یک تساوی شده اند. این امار برای تیم میزبان، 3 پیروزی، 2 تساوی و 3 شکست بوده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

اخبار دو تیم و نکات آماری بازی:

*کریس اسمالینگ و پل پوگبا به علت محرومیت، جسی لینگارد به علت مصدومیت قادر به همراهی منچستر در این بازی نیستند. همچنین وضعیت باستین شواین اشتایگر همچنان نامشخص به نظر می رسد.

*برنموث در 4 بازی خانگی اخیر خود مقابل منچستر یونایند شکست نخورده است. 2 پیروزی و 2 تساوی نتیجه جدال این دو تیم در ورزشگاه ویتالیتی بوده است.

*منچستر یونایتد تا کنون 5 بار در نخستین بازی خود در لیگ شکست خورده که 4 بار آن خارج از خانه بوده است. خوزه مورینیو هیچ گاه در بازی ابتدای فصل شکست نخورده است.

پیش بینی وبسایت Whoscored