آلمان 4-0 پرتغال؛ صعود مقتدرانه ژرمن ها به نیمه نهایی المپیک

آلمان 4-0 پرتغال؛ صعود مقتدرانه ژرمن ها به نیمه نهایی المپیک

وبسایت رسمی برنامه نود - در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی المپیک ریو، تیم های آلمان و پرتغال به مصاف هم رفتند.

به گزارش سایت نود، تیم های آلمان و پرتغال برای صعود به مرحله نیمه نهایی المپیک در ورزشگاه مانه گارشیا شهر برازیلیا با یک دیدار کردند که در پایان تیم آلمان با نتیجه 4-0 موفق به شکست دادن پرتغال شد.

بازی با برتری آلمان آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی آلمان می توانست چند بار دروازه پرتغال را باز کند اما درخشش وارلا دروازه بان این تیم مانع از باز شدن دروازه شد. حملات آلمان تا دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشت تا اینکه سرژ نبری موفق شد روی پاس یولین برانت از سمت چپ محوطه جریمه با بغل پایی زیبا گل اول بازی را به ثمر برساند.

نیمه دوم هم با برتری ژرمن ها آغاز شد و دیوی زلکه موقعیتی جدی را تبدیل به گل نکرد. دقایقی بعد و روی ضربه کرنر ماتیاس گینتر با ضربه سر دروازه پرتغال را برای بار دوم گشود. بازی در ادامه با برتری و تسلط آلمان ها بر بازی همراه بود. دقیقه 75 روی پاس خوب ماکس مایر گل چهارم آلمان با بغل پای زیبای دیوی زلکه به ثمر رسید. دقیقه 87 همکاری زیبای برانت و فیلیپ مکس منجر به گل چهارم آلمان شد. پاس برانت روی نقطه پنالتی به مکس رسید و ضربه زیبای پای چپ او در گوشه دروازه قرار گرفت.آلمان در مرحله نیمه نهایی رقابت ها با برنده بازی نیجریه و دانمارک بازی خواهد کرد.7899