زابالتا: پیشنهاد هایی برای جدایی از منچستر سیتی داشتم

زابالتا: پیشنهاد هایی برای جدایی از منچستر سیتی داشتم

وبسایت رسمی برنامه نود - پابلو زابالتا فاش کرد که در طول پنجره نقل و انتقالات، پیشنهاداتی برای ترک منچستر سیتی داشته است اما هیچ تمایلی به جدایی ندارد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، زابالتا در تابستان امسال مورد توجه باشگاه هایی از ایتالیا و سری آ قرار گرفته بود که رم و اینتر شاخص ترین آنها بودند. قرارداد این مدافع 31 ساله آرژانتینی با منچستر سیتی تا ژوئن سال 2017 اعتبار دارد و بسیاری از تیم ها سعی در متقاعد کردن او داشته اند اما وی در مصاحبه با وب سایت رسمی باشگاه گفت:

تنها یک سال از قرارداد من باقی مانده است و برخی تیم ها از وضعیت من با خبر بودند و احتمالاً به دنبال ارائه پیشنهاد بودند. چند پیشنهاد از برخی باشگاه ها به دستم رسید اما تا زمانی که تمرینات پیش فصل اضافه نشده و با سرمربی جدید دیدار و گفتگو نداشتم، تصمیمی نگرفتم. سرمربی جدیدی به تیم آمده بود و همه باید با او صحبت می کردند تا ببینند برنامه های او برای آینده چیست. هیچوقت چیزی جز اینکه 'فصل آینده هم اینجا بمان' به من گفته نشد و من از این بابت بیش از حد راضی ام. من سال های زیادی در این باشگاه بوده ام و منچستر برای من جای فوق العاده ای بوده است، بخصوص که برای چنین باشگاه بزرگی بازی می کنم.

1771