یک ستاره دیگر هم سوپر کاپ آلمان را از دست داد؛ بواتنگ به لیست غایبان بایرن مونیخ اضافه شد

یک ستاره دیگر هم سوپر کاپ آلمان را از دست داد؛ بواتنگ به لیست غایبان بایرن مونیخ اضافه شد

وبسایت رسمی برنامه نود - در آستانه مسابقه سوپر جام آلمان، ژروم بواتنگ پس از سپری کردن دوران مصدومیت، به تمرینات بایرن مونیخ برگشته اما شرایط لازم برای حضور در این بازی را ندارد.

به گزارش وبسایت نود، ژروم بواتنگ مدافع ملی پوش بایرن مونیخ علی رغم بازگشت به تمرینات این تیم، مسابقه سوپر جام آلمان مقابل بوروسیا دورتموند را از دست خواهد داد. به گزارش وبسایت نود، علاوه بر ژروم بواتنگ، چند بازیکن دیگر بایرن مونیخ نیز به علت مصدومیت، قادر به حضور در اولین بازی رسمی این تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی نیستند. به نقل از پایگاه خبری ESPN، کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری روز جمعه اعلام کرد که رناتو سانچس، آرین روبن، هولگر بداشتوبر و داگلاس کاستا در بازی سوپر جام مقابل دورتموند به علت مصدومیت حضور نخواهند داشت.

در حال حاضر، روبن و بواتنگ به تمرینات گروهی بایرن برگشته اند اما بداشتوبر به صورت انفرادی تمرین کرده و رناتو سانچس نیز هفته آینده به تمرینات اضافه می شود. فرانک ریبری و ژابی آلونسو نیز که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کردند، هفته گذشته به تمرینات بایرن برگشته و از شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی این تیم برخوردارند.

کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی بایرن مونیخ درباره نحوه برخورد هواداران دورتموند با متس هوملس می گوید:

هوملس یک بازیکن با تجربه است که فکر نمی کنم برای این مسابقه، مشکل خاصی داشته باشد. او آرامش و تمرکز بالایی دارد.

مربی سابق رئال مادرید درباره شرایط تیم جدیدش می گوید:

ما در تابستان چندان خوش شانس نبودیم. بازیکن هایی زیادی با مصدومیت از مسابقات یورو به جمع تیم ما برگشتند ولی فکر می کنم که فرصت خوبی برای بازیابی آنها تا شروع مسابقات وجود داشته باشد. اولین بازی ما در بوندس لیگا، روز 26 آگوست برگزار شده و پس از آن، تعطیلات بازی های ملی در پیش خواهد بود که بهترین فرصت برای بازیابی بازیکن های بازگشته از مصدومیت است.

کارلو آنچلوتی در پایان، ضمن تعریف و تمجید از دورتموند و سرعت بالای این تیم، مسابقه سوپر جام مقابل رقیب همیشگی را یک بازی دشوار دانست اما ابراز امیدواری کرد که بایرن مونیخ در این بازی به برتری دست یابد.

4464