هازارد: چلسی با کونته شروعی تازه خواهد داشت

هازارد: چلسی با کونته شروعی تازه خواهد داشت

وبسایت رسمی برنامه نود - درحالی‌که چلسی فصل گذشته را در جایگاه نازل دهمی به پایان رساند، ادن هازارد به دنبال این است که تیمش تحت هدایت آنتونیو کونته شروعی تازه داشته باشد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از اسکای، هازارد که فصل قبل تا اواخر ماه آوریل نتوانسته بود در لیگ گلزنی کند، امیدوار است خودش و تیمش بتوانند شروعی تازه را تحت هدایت کونته تجربه کنند. او در این زمینه به اسکای گفت:

همه بازیکنان باید به سطح دوسال قبل برسند. ما برای عملکرد نامناسب فصل گذشته، بهانه‌های زیادی را مطرح کردیم اما دلیل این عملکرد ضعیف را خودمان هم نمی‌دانیم. شاید بعضی از بازیکنان خسته بودند. اما ما باید متمرکز باشیم و به‌سختی تمرین کنیم تا آماده شویم. این یک شروع تازه است. ما درکنار هم یک هدف را دنبال می‌کنیم و آن‌هم داشتن عملکردی بهتر نسبت به فصل گذشته است. سعی می‌کنیم فصل گذشته را فراموش کرده و برای آینده آماده‌باشیم.

این فصل، برای اولین بار در 20 سال گذشته چلسی در رقابت‌های اروپایی حاضر نخواهد بود و هازارد معتقد است این موضوع می‌تواند به نفع تیمش باشد چراکه زمان بیشتری برای ریکاوری و آمادگی در طول هفته پیدا می‌کنند. او ادامه می‌دهد:

اولین بار است که در زمان حضور من در این باشگاه ما در لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا نیستیم. این برای ما تازگی دارد ولی باید به وضعیت یک بازی در هفته عادت کنیم. در طول هفته ما زمان‌های استراحت زیادی خواهیم داشت. این برای ریکاوری کردن خیلی خوب است. بعضی وقت‌ها در لیگ قهرمانان شما باید مسافت زیادی طی کنید که دشواری‌هایی دارد. حالا ما هر هفته یک بازی خواهیم داشت و باید روی آن تمرکز کنیم.

پس از کمک به بلژیک در رسیدن به جمع 8 تیم پایانی بازی‌های یورو، هازارد تنها در 3 بازی پیش فصل چلسی حضورداشته است.او می‌گوید که انتظار ندارد زیر نظر کونته نقشش در تیم تغییر کند و امیدوار است بتواند به شرایط 2 سال پیش که توانست بهترین بازیکن فصل شود بازگردد. او در این مورد می‌گوید:

فکر می‌کنم نقش من تقریبا همان نقش قبلی خواهد بود. شاید آزادی بیشتری داشته باشم. شاید لازم باشد بیشتر دفاع کنم. اما مهم‌ترین چیز برای من این است که توپ داشته باشم و گلزنی کنم و تفاوت‌ها را رقم بزنم. مربی با بازیکنان صحبت می‌کند و اعتمادبه‌نفس زیادی به تیم اضافه کرده است. ما میدانیم فصل گذشته خوب نبوده است و در تلاشیم تا دینامیک جدیدی ایجاد کرده و فصل را به‌خوبی آغاز کنیم.

در مورد دو خرید جدید تیمش، هازارد می‌گوید:

کانته بازیکن خوبی است و اینکه او فرانسوی صحبت می‌کند برای من خوب است. او به‌سختی کار می‌کند و دوندگی بالایی دارد. ما از کیفیت او اطلاع داریم. من با میچی در بلژیک بازی کرده‌ام. او هنوز جوان است، تمام‌کنندگی بالایی دارد و بازیکن خیلی خوبی است. او تنها باید با لیگ جزیره انطباق پیدا کند که این امر نیز رخ خواهد داد. او بازیکن باهوشی است.

گفتنی است چلسی در اولین بازی این فصل، دوشنبه‌شب به مصاف وستهم خواهد رفت.

1405