یوسفی: سو تفاهم برطرف شد،به کمیته انضباطی نمی روم

یوسفی: سو تفاهم برطرف شد،به کمیته انضباطی نمی روم

هافبک پدیده گفت: از شرایط امسالم خیلی راضی هستم و بازی هایی را در این فصل به نمایش گذاشته ام که نسبت به فصل اخیر خیلی بهتر بوده است.

محسن یوسفی در گفت و گو با کاپ، درباره اخراجش و همچنین احظار او به کمیته انضباطی باشگاه پدیده اظهار داشت: اتفاق خاصی نیفتاد که این همه آن را بزرگ می کنند. در دقیقه 90 بازی بحث کوچکی با فریبرز گرامی داشتم و داور هم من را اخراج کرد که به نظرم اصلا اخراج نداشت.

وی در ادامه افزود: اصلا بحث کمیته انضباطی مطرح نیست و من قرار نیست به کمیته انضاباطی بروم. سوء تفاهمی بود که خدا را شکر برطرف شد.

هافبک پدیده درباره عملکرد این تیم تا به اینجای فصل خاطرنشان کرد: سه بازی خارج از خانه داشتیم ولی 5 امتیاز گرفتیم. لیاقت پدیده بیشتر از این حرفهاست ولی همین نتیجه هم تاکنون خیلی خوب بوده است. اگر کمی باهوش باشیم می توانیم نتیجه فوق العاده ای را در پایان فصل بگیریم.

وی درباره عملکرد خودش نیز خاطرنشان کرد: از شرایط امسالم خیلی راضی هستم و بازی هایی را در این فصل به نمایش گذاشته ام که نسبت به فصل اخیر خیلی بهتر بوده است. بازی به بازی بهتر می شوم. چون گل نزدم بازی ام به چشم نیامده اما یک پاس گل تاکنون داده ام.

هافبک پدیده در ادامه درباره تعطیلات لیگ تصریح کرد: در این چند ساله هر تیمی که نتیجه بگیرد می گوید در تعطیلات این گونه شدیم و هر تیمی که نتیجه نگیرد می گویند تعطیلات به ما لطمه زد. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

یوسفی در پایان درباره پنالتی که از دست داد گفت: در هفته گذشته اوضاع خوبی نداشتم و درست تمرین نکردم. پنالتی را هم خودم گرفتم ولی گل نشد.حتما در هفته های آتی جبران می کنم. بازیکنان بزرگ جهان هم پنالتی خراب می کنند و من از این قائده مستثنی نیستم.