مورگان: لستر سیتی سخت به دنبال تکرار موفقیت در لیگ برتر است

مورگان: لستر سیتی سخت به دنبال تکرار موفقیت در لیگ برتر است

وبسایت رسمی برنامه نود - در آستانه فصل جدید لیگ برتر انگلستان، کاپیتان تیم قهرمان لیگ جزیره، لسترسیتی، سخت به دنبال این است که تیمش نمایش قهرمانانه فصل گذشته را تکرار کند.

به گزارش وبسایت نود، لسترسیتی در حالی فصل گذشته با قهرمانی در لیگ برتر دنیای فوتبال را شوکه کرد که فصل را به‌ عنوان گزینه اصلی سقوط آغاز کرده بود. حالا و درشرایطی که بازی‌های لیگ قهرمانان نیز به تقویم این تیم اضافه‌شده است، وس مورگان اعتقاد دارد که لستر باید نشان دهد که تیمش تنها برای یک فصل خوب نبوده است.

به گزارش وب سایت fourfourtwo، او در این زمینه به خبرنگاران گفت:

ما باید به همه نشان دهیم که فصل گذشته اتفاق نبوده است. ما می‌خواهیم در سطح بالا باقی بمانیم. این موضوع برای هواداران دیگر تیم‌ها نیز هیجان‌انگیز خواهد بود و من نمی‌توانم بیش از این برای شروع فصل صبر کنم. فصل گذشته همه دیدند که ما می‌توانیم. حال تیم‌ها بیش‌ از پیش برابر ما آماده خواهند بود و از نقاط قوت ما اطلاع خواهند داشت و برای خنثی کردن آن‌ها تلاش می‌کنند. ما باید راه‌های جدیدی برای کسب پیروزی پیدا کنیم. ما قطعاً به دنبال تکرار فصل گذشته هستیم. وقتی چنین موفقیتی به دست آورده‌ایم، می‌خواهیم باز هم تکرار شود و من می گویم که حتی بیشتر از قبل به دنبال آن خواهیم بود.

با این‌حال مورگان در مورد اینکه این فصل نیز همچون فصل قبل خواهد بود رویا پردازی نمی‌کند و می‌گوید:

این فصل از فصل گذشته سخت‌تر خواهد بود. تیم‌های بزرگ جزیره مربیان بزرگی به کار گرفته‌اند. تکرار موفقیت فصل پیش خیلی دشوار است . مربیان و بازیکنان زیادی به دنبال اثبات خود هستند و این موضوع سطح رقابت‌ها را بالاتر خواهد برد. ما رقابت‌های بیشتری در این فصل داریم. لیگ قهرمانان را خواهیم داشت که فوق‌العاده است. ما می‌خواهیم هر بازی را با ذهنیت پیروزی شروع کنیم و این کاری است که خواهیم کرد.

بازی‌های بیشتری خواهیم داشت و به همین خاطر به بازیکنان بیشتری نیاز داریم. مطمئنم که تا حدی بازیکنان به‌صورت چرخشی به کار گرفته می‌شوند. هرچه بازی‌های بیشتری داشته باشید احتمال مصدومیت نیز افزایش پیدا می‌کند. با این‌ حال ما بازیکنانی را در پست‌های مهم به تیم اضافه کرده‌ایم. شرایط تیم نشان می‌دهد که ما قوی‌تر خواهیم بود. رقابت برای جایگاه در تیم بیشتر شده است و این باعث بهتر شدن تیم خواهد بود.

گفتنی است لسترسیتی در اولین بازی فصل جدید لیگ جزیره، عصر امروز به مصاف هال سیتی خواهد رفت.

1405