پیش بازی منچسترسیتی - ساندرلند؛ استارت پپ با سیتیزن ها

پیش بازی منچسترسیتی - ساندرلند؛ استارت پپ با سیتیزن ها

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال منچسترسیتی نخستین بازی  خود در چهارچوب فصل جدید لیگ برتر، مقابل ساندرلند صف آرایی خواهد کرد.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، از ساعت 21:00 شنبه شب به وقت تهران به مصاف ساندرلندی می رود که به مانند آنها برای نخستین بار تحت هدایت سرمربی جدیدش دیوید مویس پا به میدان مسابقات لیگ برتر می گذارد. 7 بازی آخر دو تیم 6 برد و تنها 1 تساوی برای منچسترسیتی به ارمغان آورده است و روی کاغذ به نظر نمی رسد سیتیزن ها کار سختی برای تصاحب سه امتیاز بازی داشته باشند. این بازی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر و به قضاوت روبرت مدلی برگذار خواهد شد.

دو سرمربی جدید تیم های سیتی و ساندرلند در حالی در این مسابقه رو در روی هم قرار می گیرند که پپ گواردیولا برای نخستین بار است که لیگ جزیره را تجربه می کند اما در آن سوی میدان دیوید مویس هرچند که اولین بار است که روی نیمکت ساندرلند می نشیندف اما پیش از این نیز تجربه 17 سال مربیگری در انگلستان را دارد. هرچند که دو تجربه پایانی وی در منچستر یونایتد و رئال سوسیداد با اخراج همراه بوده است. او که جانشین سم آلاردایسی شد که به عنوان سرمربی به تیم ملی انگلیس رفت، در بازی های پیش فصل توانست 4 پیروزی و 2 تساوی را کسب کند که آخرین آن ها در برابر بورسیا دورتموند بود.

در آن سوی میدان منچستر سیتی و پپ گواردیولا در آخرین و حساس ترین تجربه پیش فصل خود با نتیجه 3 بر 2 مقابل آرسنال تن به شکست دادند و پیش از آن نیز دو شکست برابر تیم های بایرن مونیخ و اشتوتگارت را نیز متحمل شدند. با این حال قطعا شرایط بازی فردا برای آن ها متفاوت خواهد بود. تابستان پر سر و صدای سیتی حدود 150 میلیون پوند نیز برای آن ها هزینه در پی داشت. آمدن ایلکای گوندوعان، جان استونز، نولیته و لروی سانه ترکیب منچستر سیتی را بیش از پیش غنی کرده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

اخبار دو تیم:

*ایلکای گوندوعان و واینسنت کمپانی دو بازیکن مصدوم منچسترسیتی هستند که این بازی را از دست خواهند داد. حضور لروی سانه و کوین دی بروین در هاله ای از ابهام قرار دارد.

*سباستین لارسن، جان کرشهف، بیلی جونز و لی کترمول بازیکنان غایب ساندرلند هستند.

*مانگالا به علت دیر اضافه شدنش به تمرینات سیتی و نیکولاس اوتامندی به خاطر کشیدگی تاندون احتمالا نمی توانند منچسترسیتی را در این بازی همراهی کنند.

*عدنان یانوزای فردا می تواند نخستین بازی اش را با پیراهن ساندرلند انجام دهد. او با قرارداد قرضی یک ساله از منچستر به این تیم آمده است.

*جرمین دفو در صورت گلزنی در بازی فردا به یکی از 8 بازیکنی تبدیل می شود که توانسته 16 بار پیاپی در لیگ برتر جزیره گلزنی کند.

*منچستر سیتی در 11 بازی از 13 بازی خانگی اخیر خود مقابل ساندرلند  پیروز میدان بوده است. همچنین سیتی در 7 بازی از 8 بازی اخیر خود مقابل ساندرلند 3 گل و بیشتر به ثمر رسانده است.

*ساندرلند در 6 بازی اخیرش در لیگ جزیره شکست نخورده است.

پیش بینی سایت هو اسکورد:

1313