برلوسکونی: میلان با مالکان جدیدش موفق می شود

برلوسکونی: میلان با مالکان جدیدش موفق می شود

وبسایت رسمی برنامه نود - سیلویو برلوسکونی می گوید میلان تحت مالکیت خریداران چینی اش موفق خواهد بود.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، آث میلان تحت رهبری برلوسکونی طی 30 سال موفق به کسب 28 عنوان قهرمانی مختلف شده است. برلوسکونی که با فروش 93.93 درصد سهام آث میلان را به تضمین هزینه کردن 350 میلیون یورو در سه سال آینده به هان لی چینی و شرکایش موافقت کرده است، در بیانیه ای خطاب به هواداران میلان گفت:

30 سال پیش عاشقانه به میلان آمدم. حالا عاشقانه تر آن را واگذار می کنم به گروهی که مطمئنم می توانند در طول سه سال آینده این تیم را به سطح اول فوتبال دنیا و تیم های برتر اروپا بازگردانند. قطعا از نبودنم غمگین هستم. اما از تصمیمی که گرفتم خوشحالم چرا که می دانم قدرت و غرور به جمع هواداران باز خواهد گشت و دوباره در جمع برترین تیم های دنیا حاضر خواهد بود. مطمئنم که بار دیگر تصمیم خوبی گرفتم. حالا من هم مثل یک هوادار تیفوسی در کنار میلان خواهم بود.

وی ادامه داد:

این 30 سال و بهترین خاطراتش تا ابد در قلب من خواهند ماند. افتخار این را داشتم که در طول این مدت به باشگاهم خدمت و آن را تا تبدیل شدن به پرافتخارترین باشگاه جهان رهبری کنم. خاطرات به یاد ماندنی و تشکر ها به بازیکنان، مربیان و مدیرانی تعلق دارد که در اینجا موفق بوده اند. البته سهم بیشتر آن متعلق به بازیکنانی است که اینجا موفق بوده اند. بازیکنانی که به عنوان اسطوره بازنشته شدند و سهم به سزایی در افتخار آفرینی در ایتالیا، اروپا و جهان داشته اند.

برلوسکونی در پایان گفت:

هیچ گاه مهر و محبت هواداران را فراموش نخواهم کرد. آن ها فوق العاده و بی همتا هستند. عشق میلیون ها هوادار روسونری بی مثال است و همین است که میلان را نسبت به سایر تیم ها متمایز می کند. اگر آن ها نبودند قطعا این افتخارات در طول سالیان خلق نمی شد. آن ها قوی هستند؛ قوی تر از هر هواداری، قوی تر از بی عدالتی ها و قوی تر از شانس بد. مطمئنا روی سکوها کنار آنها خواهم بود برای احساس غرور از برد یا شاید برای حسرت پس از شکست؛ اما مطمئنم به زودی زود جشن بازگشت میلان به روزهای رویاییش را برپا می کنیم و به عشق سنتی مان افتخار خواهیم کرد.

1313