مولر: سوت های دورتموندی ها بیهوده است

مولر: سوت های دورتموندی ها بیهوده است

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره باشگاه بایرن مونیخ می گوید که در فصل پیش رو با سرمربیگری کارلتو، هدف اصلی او و هم بازیانش فتح لیگ قهرمانان است.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، توماس مولر ستاره خط آتش تیم فوتبال بایرن مونیخ پیش از دیدار تیمش با دورتموند در چهارچوب سوپرکاپ آلمان، ضمن بیان اینکه تیمش برای فتح همه جام ها آماده شده است اذعان داشت:

هدف ما مانند هر سال مشخص است. می خواهیم همه جام ها ربا تصاحب کنیم. هر چیزی که هست. البته این تباید با این تصور که همه چیز، چیزی به غیر از سه گانه است اشتباه گرفته شود.

مولر که تیمش تحت هدایت پپ گواردیولا نتوانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود افزود:

همین تفاوت کوچک وجه تمایز ما با سایر تیم هاست. اهداف ما بزرگ است و همه به خوبی توجیه شده ایم که به دنبال چه هستیم. البته همه می دانیم که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. ممکن است بهترین بازی را ارائه بدهی ولی بازنده باشی و البته عکس این موضوع نیز ممکن است.

وی در خصوص پپ گواردیولا و اینکه گفته می شود او آمار خوبی نسبت به آنچلوتی در چمپیونزلیگ ندارد واکنشی نشان نداد و گفت:

درست است. او یه جام کمتر از آنچلوتی دارد اما عملکرد بدی نداشته است. من به این موضوع فکر نمی کنم. شما برای پیروز شدن علاوه بر پیروزی به کمی شانس هم احتیاج دارید. شاید مربی جدید روش های دیگری برای موفقیت داشته باشد که به ما در راه رسیدن به اهدافمان کمک کند اما قطعا هیچ تضمینی در مورد آینده وجود ندارد. همه ساله شاید 5 یا 6 تیم بتوانند در سطحی که ما با اهدافمان تعیین می کنیم حاضر شوند و رقابت بین همین تیم ها خواهد بود.

وی در خصوص دیدار سوپرکاپ نیز اظهار کرد:

سه سال است که این جام را فتح نکرده ایم و این انگیزه ما را بیشتر می کند. چشم کل کشور به این بازی است. بازی ای که علاوه بر رقابت مهم پیش فصل، یک امتحان بزرگ بین دو رقیب اصلی است."

مولر در مورد رویارویی نخست هوملس در مقابل تیم سابقش در ایندونا پارک گفت:

من فکر نمی کنم متس ترس یا نگرانی در این خصوص داشته باشد. سوت های هواداران دورتموند بیهوده و بی معنی است! با بازیکنی قرارداد بستیم که بسیار با تجربه است و می تواند بازیکنان نزدیک خودش را رهبری کند و نظراتش را با آن ها در میان بگذارد. خرید او برای ما بسیار مهم بود. او می تواند خط دفاع ما را به خوبی رهبری کند. اما نباید روی وی فشار زیادی بگذاریم چرا که همه ما از توانایی او آگاه هستیم و می دانیم چه قابلیت هایی دارد؛ به خصوص وقتی که پا به توپ می شود.

1313