نامه خداحافظی برلوسکونی با هواداران میلان

نامه خداحافظی برلوسکونی با هواداران میلان

به گزارش "ورزش سه"، به تازگی یک گروه سرمایه گذاری چینی 94 درصد از سهام باشگاه میلان را خرید و متعهد شد که در سه سال آینده، 350 میلیون یورو در این باشگاه هزینه کند.

برلوسکونی که از سال 1986 مالیکت باشگاه میلان را برعهده داشت، در 30 سال حضور در این باشگاه، 28 جام به دست آورد و اکنون با انتشار پیامی احساسی در فیس بوک، از هواداران روسونری خداحافظی کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:" 30 سال قبل که میلان را خریدم تا علاقه ام را به این باشگاه نشان بدهم و حالا آن را می فروشم که نشان دهنده علاقه بیشترم به این باشگاه است. من به کسانی که باشگاه را خریده اند، اعتماد دارم. آنها منابع مورد نیاز و اشتیاق سرمایه گذاری در میلان را دارند و می توانند آن را بار دیگر به جمع بزرگترین باشگاه ها دنیا برگردادند.

طبیعی است که من از این اتفاق ناراحت هستم اما برای موفقیت میلان این کار را انجام دادم. من همچنان پرشورترین هوادار میلان خواهم ماند. این 30 سال در قلب من خواهد ماند؛ با خاطرات فوق العاده ای که با هیچ چیزی برابری نخواهد کرد. مفتخرم هدایت باشگاهی را در دست داشتم که عاشقش هستم و آن را به موفقیت ترین باشگاه دنیا تبدیل کردم."