پروسینچکی: گونزالو هیگواین حتی از من هم چاق تر است

پروسینچکی: گونزالو هیگواین حتی از من هم چاق تر است

به گزارش بخش بین المللی سایت ورزش 11، روبرت پروسینچکی پس از اولین بازی گونزالو هیگواین برای یوونتوس از وضعیت جسمانی این بازیکن شوکه شده و می گوید هیگواین از او هم چاق تر است.

 

هیگواین فصل گذشته در ناپولی 38 گل در 42 بازی به ثمر رساند و هفته گذشته با مبلغ 90 میلیون یورو که رکورد نقل و انتقالات سری آ را جابجا کرد راهی یوونتوس شد.

 

یوونتوس در آخرین دیدار دوستانه خود در انگلیس به مصاف وستهام رفت که هیگواین اولین بار پیراهن این تیم را بر تن کرد، اما به وضوح مشخص بود که او اضافه وزن دارد و همین موضوع باعث شده تا این ستاره 28 ساله سوژه ی بسیاری از رسانه ها شود.

 

حال روبرت پروسینچکی سرمربی تیم ملی آذربایجان که سابقه بازی در بارسلونا، رئال مادرید و سویا را دارد هیگواین را مورد انتقاد قرار داده است. این مربی 47 ساله می گوید:

وقتی که هیگواین را دیدم شوکه شدم، چربی های او بیشتر از چربی های شکم من است. پرداخت 94 میلیون برای او بسیار زیادی است. او شبیه خوک کوچک است.

 

من نمی توانم تصور کنم که آلگری چگونه اصرار داشت که با این بازیکن قرارداد امضا کند. اما این را می دانم او به زوی به تناسب اندام خوبی می رسد.

 

ستاره سابق تیم ملی کرواسی در ادامه به حمایت از زلاتان ابراهیموویچ پرداخت و گفت:

من از دیدن ابراهیموویچ شگفت زده می شوم. او به اندازه ای که  در پاری سن ژرمن خوب بود می تواند در منچستر هم درخشش داشته باشد. او در منچستر به خدا تبدیل خواهد شد.

 

روبرت پروسینچکی